Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door co
#2471582
spike van 12 jaar is ruim een week ziek,koorts op gezette lymfeklieren, in de keel alleen links,pijnlijke blaas en opgezette klieren in de lies ,klieren en urine zijn schoon , krijgt sinds donderdag a.b. kuur en novacam,eet  de hele week weinig sinds gisteravond niets. gisteren ging het blikje voor de gevoelige maag en darmen erg goed er in en nu dus niet. schraapt heel weinig met zijn keel gaapt veel,ruisje te horen in de longen.
dus je zou zeggen koutje in de bovenst luchtwegen maar de pijnlijke blaas klopt niet.
hij drinkt wel maar natuurlijk zou hij meer moeten drinken.
het enige wat nu nog zou moeten is bloed afnemen ,herkent iemand deze symtomen?
groetejs coby
Door Lizzy
#2471587
Ik vind het best zorgelijk, de symptomen. Niet dat dit het geval is hoor, maar het zou kunnen duiden op een ontsteking (dan zou hij snel op de AB moeten reageren, ik neem aan dat hij een breedspectrum AB heeft gekregen?) maar ja, het zou ook narigheid als lymfeklierkanker kunnen zijn en alles wat er tussen in zit, van redelijk onschuldig tot ernstig. Ik zou zeker even bloed af laten nemen. Sterkte met Spike.
Door co
#2471595
alle klieren zijn aangeprikt en schoon. we dachten eerst ook aan lymfeklierkanker omdat de arts dacht dat er heel veel klieren waren opgezet maar dat bleken vetbulten te zijn die op de plek van die klieren zaten.
hij krijgt clavubactin 250mg. ik had gevraagd om een preventieve kuur omdat we ook nog niet wisten of de urine schoon was.
coby
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door