Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2454794
Ik geef Tiesto al heel lang spiersupport van Groene Os ivm afwijking aan zijn spieren en volgens de DA heeft Zack het begin van arthrose :-\  dus heb ik daar glucosamine voor besteld. Ik heb de grote potten gedaan, omdat ze in verhouding voordeliger zijn, maar was nog € 134 euro kwijt, ze doen er wel even mee maar ben toch op zoek naar iets voordeligers..sinds 1 juni geen werk meer ivm reorganisatie :'( dus alle beetjes helpen...


groetjes Sandra
#2455040
Oh jee, wat een narigheid :-\. Ik vrees dat je moet uitproberen wat wel/niet goed werkt. Ik vind de extra sterke van de Tuinen momenteel goed werken bij Linga. Maar ja, kan bij Tiesto wel eens niks doen.....
#2455046
De producten van Puur de glucosamine en Spieropbouw zijn vernieuwd en voordeliger in gebruik dan de Groene Os. Ook zijn de potten in 250g. Denk dat je dan ook wel 70 euro ofzo kwijt bent maar het scheelt toch. Succes!
#2469617
Wij hebben gewoon het huismerk van het Kruidvat, Glucosamine met Chondroitine en MSM, 120 stuks in een pot voor 10,99
De dierenarts vond dat een prima oplossing, de basis van deze middelen is allemaal hetzelfde en het overschot dat niet wordt opgenomen wordt weer verwijderd via de urine.
Onze labjes doen het er allemaal uitstekend op. En gewoon gelijk begonnen van klein af aan...
#2470652
hier ook van het kruidvat.
heb ook sasha's blend geprobeert.
maar mijn hond reageert goed op de duivelsklauw en dat zit in die van de kv.
ik stamp ze tot poeder in een vijzel en dan een schepje per dag.
als je ze in de aanbieding aanvult dan is het goed te doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door