Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2465387
hallo allemaal, :)

Ben al wel een tijd lid van het forum maar niet zo actief. Mijn naam is Bianca en heb 1 american akita reu van ruim 3,5 jaar nou krijgen we er over 2 weken een american akita dametje van 8 weken erbij ze is gespeend op brok hoe over testappen . Kinai krijgt KVV en BARF. Ik zou hier graag informatie over willen of tips hoe te handelen. Alvast dank jullie wel :)

groetjes Bianca, Kinai en Nanuuk
Laatst gewijzigd door biba op za 22 sep 2012, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#2469318
Zoals mijn voorganger als zegt gewoon cold turkey overzetten van brok naar kvv.  Puppen kunen dat meestal wel hebben hoor. Sommige hebben een paar dagen ast van dunnere ontlasting andere hebben nergens last van.
Houdt de dunne ontlasting aan dan kan je een paar dagen een scheutje gekookt water over de kvv gieten en die in een paar dagen afbouwen.

Veel plezier met je pup!
#2472095
Heb ik ook gedaan met Duke, eerst kvv op grond van zijn gewicht. Daarna ben ik 500 gram kvv aan blijven houden en de rest wat hij nodig had aangevuld met barf. Op een gegeven ogenblik ben ik gestopt met de kvv omdat ik toen wat beter aan barfmateriaal kon komen en me goed ingelezen had, maar jij geeft al, dus ik neem aan dat je voldoende weet.
#2476038
super bedankt voor jullie reacties,

Morgen is de grote dag dan gaan we haar ophalen en voel me wat zekerder kwa KVV en barf nu met kinai gaat het geweldig sinds ie op vlees zit dus dit gaat ook helemaal goedkomen. Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes bianca Kinai en Nanuuk ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door