Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cisje
#2467693
Goedeavond,

Ik zie een kvv gemalenvlees enkelvoudig staan; 75% Vlees, 20% bot en 5% orgaan. Wat zou ik eventueel nog bij moeten voeren willen de percentages kloppen?

Groetjes
Door M@rina
#2467824
Wat Angelique al zegt, 1 enkelvoudige kvv biedt te weinig variatie dus sowieso moet je er minimaal 3 andere diersoorten aan toevoegen. Verder vind k de verhouding ook niet echt jovel, te veel spiervlees, te weinig orgaan :-\
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2468047
Zeker de enkelvoudige mixen van Degomeat.nl Lastig is dat je ook niet weet welke organen de mix bevat, dat is ook belangrijk bij het compleet maken van de voeding. Zolang je dit niet weet, zou ik het gewoon als afwisseling af en toe geven.
Door M@rina
#2468385
[quote="Limpy"]
@Marina: rekenen ze niet in 20% kaal bot? Dan klinkt de % wel iets logischer nl (behalve dan te weinig orgaan)
[/quote]

Ik bedoel ook de hoeveelheid spiervlees ten opzichte van de hoeveelheid orgaan 20% kaal bot is prima denk ik, daar zeg ik niets over.

Stel dat je 50% bevleesd bot geeft dan geef je, de barfrekenhulp aanhoudend, ook nog 15 tot 25% spiervlees en daarnaast nog eens 10 tot 15% orgaanvlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door