Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2467364
We hebben hier dus, sinds een maand of twee, een pvc vloer in de woonkamer. Oa ivm het makkelijker schoonhouden, en dat is in principe ook zo, behalve als je goed gaat kijken.
Het is een vloer met riggeltjes enzo als houtlook, hebben we expres genomen zodat het minder glad is voor de honden. Maar juist die riggels zijn extreem moeilijk schoon maken. Met gewoon dweilen gaat het absoluut niet schoon. Net een hele tijd op mijn knieen aan het poetsen geweest, en dan zelfs nog moet ik veel kracht zetten.

Hebben jullie een geweldige huishoudtip om dit goed schoon te krijgen, zonder al te veel moeite?
Door Lil
#2467440
Dan zul je af en toe ouderwets moeten schrobben. Moet bij pa ook met zijn pvc vloer (dikke kwaliteit en erg stroef/ribbelig, omdat pa anders zelf valt). Dus sopje, schrobber en dan dweilen. 1 voordeel het hoeft niet wekelijks (maar minimaal eens per maand wel).
Door Buran en Co
#2467628
sella schreef: Hear hear!!
alhoewel de huishoudelijke hulp daar een andere mening over heeft.
Ook die is niet aanwezig........... Gelukkig wel een partner die ook de andere kant op kijkt. Hoewel.......... gelukkig............. Schoner wordt het er niet op.......  :biggrin2:
Door sella
#2467638
Wij hebben een hhh vanuit de wmo omdat het er niet schoner op werdt, en wij niet fitter :-X
Moet zeggen dat het ons wel veel rust geeft dat het niet erger wordt ;)
Door eelke
#2468013
Heb gegoogle'd op luiwagen, en zie dat er ook zachte zijn. Heb nu alleen zo'n hele harde plastice, weet niet of dat goed voor de vloer is. Ga straks eens bij de action kijken :)

Weg kijken vind ik zonde van m'n dure vloer :P kijk er zo graag naar  :D
Lil schreef: Dan zul je af en toe ouderwets moeten schrobben. Moet bij pa ook met zijn pvc vloer (dikke kwaliteit en erg stroef/ribbelig, omdat pa anders zelf valt). Dus sopje, schrobber en dan dweilen. 1 voordeel het hoeft niet wekelijks (maar minimaal eens per maand wel).
Zo klinkt het hier ook inderdaad. Al ben ik bang dat met de twee vuillakken hier, een keer per maand niet genoeg is...  :-[
#2468028
eelke schreef: Heb gegoogle'd op luiwagen, en zie dat er ook zachte zijn. Heb nu alleen zo'n hele harde plastice, weet niet of dat goed voor de vloer is. Ga straks eens bij de action kijken :)

Weg kijken vind ik zonde van m'n dure vloer :P kijk er zo graag naar  :D
Zo klinkt het hier ook inderdaad. Al ben ik bang dat met de twee vuillakken hier, een keer per maand niet genoeg is...  :-[
:D, ja, dat kan ik me voorstellen, met de nieuwe prachtige vloer. Maar ga er dan niet zo met je neus bovenop liggen, dan kan je er toch van genieten, maar zie je geen rare plekken.
Als je toch met de stofzuiger overheen raust, is het toch oook schoon?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door