Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chooky
#24665
In principe ziet het stuk er goed uit (behalve dan die halve insinueringen over 'op internet' en zo), maar ze spreekt zichzelf in het tweede gedeelte wel behoorlijk tegen.
Eerst zegt ze dat het onzin is dat je brokken en rauw moet scheiden en in het tweede stukje raadt ze toch echt aan om dat te doen.
Maar ach, als het mensen aanzet om rauw te gaan voeren...
Door Angelique
#24668
Je kunt alles uit die hoek lezen als:
alles is beter dan een compleetversproduct.

Dan nog maar liever een brokje promoten.

en trouwens...wie leest dat nog.
Door Janet
#24669
Er zijn de laatste tijd weer wat (nieuwe) mensen actief op dat forum. Ben ook bang dat die mensen 'zomaar' iets proberen wat niet goed uitpakt. Als dat dan gebeurt, grijpen ze toch maar weer terug naar brok omdat de hond 'het daar op altijd goed heeft gedaan'. :-\
Door Angelique
#24671
Janet schreef: Er zijn de laatste tijd weer wat (nieuwe) mensen actief op dat forum. Ben ook bang dat die mensen 'zomaar' iets proberen wat niet goed uitpakt. Als dat dan gebeurt, grijpen ze toch maar weer terug naar brok omdat de hond 'het daar op altijd goed heeft gedaan'. :-\
Dat is natuurlijk vervelend voor die mensen en vooral hun hond. Maar de mensen kunnen ook zelf verder kijken dan 1 board lang is.
Door Nelly
#24673
Angelique schreef:

Dat is natuurlijk vervelend voor die mensen en vooral hun hond. Maar de mensen kunnen ook zelf verder kijken dan 1 board lang is.
Voor zover mevrouw b die mensen daarin niet ontmoedigt :-\
Door roger
#24680
<<Je kunt alles uit die hoek lezen als:
alles is beter dan een compleetversproduct.

Dan nog maar liever een brokje promoten.<<

Inderdaad Angelique, daar komt het op neer, en dan moet je weten dat Billinghurst zelf fabrikant is van diepvriesvleespaketten.

Maar ja, in Suriname leven er dan ook kalveren, gezonde kalveren met 35 % bot, dus als je perse toch je gelijk wil halen vind je allicht zo maar iets uit.

En dat er niemand op een bepaald forum het lef heeft om tegengas te geven getuigd gewoon van een "sektementaliteit".



Gr.
Roger
Door Angelique
#24692
roger schreef: <<Je kunt alles uit die hoek lezen als:
alles is beter dan een compleetversproduct.

Dan nog maar liever een brokje promoten.<<

Inderdaad Angelique, daar komt het op neer, en dan moet je weten dat Billinghurst zelf fabrikant is van diepvriesvleespaketten.

Maar ja, in Suriname leven er dan ook kalveren, gezonde kalveren met 35 % bot, dus als je perse toch je gelijk wil halen vind je allicht zo maar iets uit.

En dat er niemand op een bepaald forum het lef heeft om tegengas te geven getuigd gewoon van een "sektementaliteit".



Gr.
Roger
Het lef of geen zin. Wat mij betreft geen zin, want iemand die echt geïnteresseerd is kijkt en infoot wel verder en dan komen we die elders wel weer tegen.
Daarbij verkoop ik een bepaald merk voer en ben ik in zo'n discussie geen objectieve partij, het zou nog eerder koren op de molen zijn van.
Gewoon negeren wat mij betreft, zolang mijn meeste klanten nog mensen zijn die enthousiast aan het (b)arfen zijn begonnen maar dit om welke reden dan ook een onhaalbaalbare kaart vonden en daarom (tot grote tevredenheid achteraf) schijnt het allemaal wel mee te vallen met het succes van het ontmoedigingsbeleid, het roept nog eerder nieuwsgierigheid op. De mensen die na 1 woest onzinverhaal of omschakelingsbijwerkingkje direkt teruggaan op brokken, hadden ieder excuus aangepakt om direkt terug te gaan en wel om de bekende redenen.
Door moniek
#24873
Nah jah, ik stel voor de eerste keer een (in mijn ogen fatsoenlijke en redelijke vraag, omdat ik dacht dat ze zichzelf nogal tegensprak)) op dat forum (doggy) en krijg me daar toch een achterlijk antwoord. Of beter gezegd geen antwoord, maar een verwijt. Dat is dus de eerste en de laatste keer geweest dat ik dat forum bezoek. Gaat het er daar altijd zo "vriendelijk" aan toe?

groetjes van Moniek
Door Paul_Barte
#24876
Ja Moniek, dat is HELAAS altijd zo!!!

Sterker nog zonder deze aardige mevrouw was Barfplaats nooit ontstaan en was iedereen gewoon op Doggynet gebleven.............

Voor Janet: Je hebt een privéberichtje!!!
Door Truus
#24886
moniek schreef: Nah jah, ik stel voor de eerste keer een (in mijn ogen fatsoenlijke en redelijke vraag, omdat ik dacht dat ze zichzelf nogal tegensprak)) op dat forum (doggy) en krijg me daar toch een achterlijk antwoord. Of beter gezegd geen antwoord, maar een verwijt. Dat is dus de eerste en de laatste keer geweest dat ik dat forum bezoek. Gaat het er daar altijd zo "vriendelijk" aan toe?

groetjes van Moniek
Nou ja Moniek ??? ??? ??? ik heb het net gelezen,
wat een reactie >:(
Laat ze lekker daar in hun sop gaar koken !!!
Ze voelde zich duidelijk aangevallen.
Lekker laten gaan ;D :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door