Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#2455787
beetje karnemelk door het drinken doen , hier moet ik Storm dan echt stoppen anders drinkt hij de hele bak in 1 keer leeg .
als dat niet helpt zijn eten aanlengen met water of yoghurt geven
Door charmed
#2455848
Hier helpt alleen, water bij het vlees doen. Liefst wat warm water, dan even af laten koelen, dat drinken ze hier gegarandeerd op. Karnemelk, etc drinken ze niet allemaal op als ze niet lekker zijn.
Door JoNoMo
#2455940
Ik zou dan dus aan geiten yoghurt denken maar je hoeft er maar een klein schepje in te doen.
Je kan ook kip koken en dan het vocht invriezen en daar steeds iets van geven bij het water.
Door henneke
#2456225
tt-tjes schreef: Zou hij geitenmelk, karnemelk of yoghurt mogen, nu met zijn alvleesklier ontsteking?
even aan je dierenarts vragen denk ik ? ik heb werkelijk geen idee wat ze wel en niet mogen dan .
Door BAC
#2462143
Mijn teef, 4 jaar drinkt sinds zij op barf staat geen slok meer. Daarom doe ik imo met Any Animal nu gewoon wat water door dr vlees....Gaat prima.
Door CanisSapiens
#2465065
Mijn hond heeft bijna nog nooit water gedronken, al 11 jaar niet. Alleen lekker water (regenwater) drinkt hij af en toe.
Krijgt veel groente (bijv. witlof zit veel vocht in). Of een appeltje.
Misschien een beetje vlees in water koken? Bijv. kip of lamslap? Dat bouillon is denk ik geen probleem Wel even opletten met vet, vooral bij de lam.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door