Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yellowlab
#2440773
zegt iemand dit iets? kennis van mij gaat ws hiervoor verkooppunt worden. Ik heb al gegoogled en zag een mooie site.( barfpower.nl)alleen nergens kan ik vinden of het compleet kvv is en wat er in zit.
prijs is wel gunstig ca 2,49 de kilo .

heeft iemand hier misschien ervaring met dit voer?
Door yellowlab
#2442629
nou moe,niemand? ik krijg deze week een paar rollen om te proberen.Ik zal de samenstelling even vergelijken met kivo en tinlo ,wat ik normaal voer,
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2443948
[quote="yellowlab"]
nou moe,niemand? ik krijg deze week een paar rollen om te proberen.Ik zal de samenstelling even vergelijken met kivo en tinlo ,wat ik normaal voer,
[/quote]

Ja nee helaas, verder dan een verkoper van dit spul die hier enorm liep te spammen en na een waarschuwing vertrokken is, zijn we hier niet gekomen met dat merk.

Maar probeer het en je weet het :biggrin2:
Door yellowlab
#2444014
oh,hahaha , ik dacht al, waarom reageert er niemand? :)

Hij had het over dit voer, en ik ken het niet,dus ik dacht:vraag het hier even.
maar, ik ga het uitproberen als ik het krijg (paar gratis rolletjes vlees is zowiezo nooit weg toch? ;))
dus  word vervolgd!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2444084
[quote="Angelique"]
Ja nee helaas, verder dan een verkoper van dit spul die hier enorm liep te spammen en na een waarschuwing vertrokken is, zijn we hier niet gekomen met dat merk.

Maar probeer het en je weet het :biggrin2:
[/quote]

Ik dacht al dat ik de naam van ergens kende, maar ik kon het niet thuisbrengen...  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2444222
Heb even de oude discussie opgezocht, maar daar stond ook al dat het niet meer was dan Kivo in een ander jasje. Dus als Kivo goeiekoper is dan hield ik het lekker daarbij :biggrin2:
Door tukker
#2461251
ben r nog steeds  we maken  nu ca 800 kilo kvv compleet per week.
Maar elke keer als ik op deze discusie in ga verwijderen ze mijn post.
wel een beetje raar.
zelfs als mijn bedrijfsnaam er niet in voorkomt.

Dacht dat dit een informatiepunt was voor mensen die barf en kvv gebruiken

En we zijn niet hetzelfde als kivo, wij hebben geen toevoegingen in onze mixen.


gr
arjan
Laatst gewijzigd door tukker op di 18 sep 2012, 06:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#2461327
[quote="tukker"]
ben r nog steeds  we maken  nu ca 800 kilo kvv compleet per week.
Maar elke keer als ik op deze discusie in ga verwijderen ze mijn post.
wel een beetje raar.
zelfs als mijn bedrijfsnaam er niet in voorkomt.

Dacht dat dit een informatiepunt was voor mensen die barf en kvv gebruiken

En we zijn niet hetzelfde als kivo, wij hebben geen toevoegingen in onze mixen.


gr
arjan
[/quote]

Nu sta je er in ieder geval nog,... ;)
Ik moet zeggen, je site ziet er op het eerste gezicht gelikt uit maar toch mis ik een en ander. Verkooppunt in Putten? Waar? Adres?
En bezorgen jullie, zoja wat zijn de bezorgkosten? Ik kan dat nergens vinden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2461360
Beste Arjan,

Jij mag hier best iets inhoudelijks over je product vertellen, maar verder is het hier geen reclameboard om te vertellen wat je allemaal in je shop verkoopt of gaat verkopen. Je bent hierover al eerder door mij benaderd waarbij ik je op de hoogte heb gebracht van onze huisregels wat betreft reclame maken voor je eigen bedrijfsactiviteiten.
Door Parelridder
#2461376
[quote="tukker"]
ben r nog steeds  we maken  nu ca 800 kilo kvv compleet per week.
Maar elke keer als ik op deze discusie in ga verwijderen ze mijn post.
wel een beetje raar.
zelfs als mijn bedrijfsnaam er niet in voorkomt.

Dacht dat dit een informatiepunt was voor mensen die barf en kvv gebruiken

En we zijn niet hetzelfde als kivo, wij hebben geen toevoegingen in onze mixen.


gr
arjan
[/quote]Ik ken je bijdragen niet of althans, herinner ze mij niet, maar ik zou me kunnen voor stellen dat de schoen wringt in het feit dat je niets anders deelt hier dan info (of eigenlijk reclame dus) over hetgeen je wilt verkopen.. Misschien eens de gebruikersovereenkomst lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 20494  ;)

Neemt niet weg dat het effect had, want ik heb vanmorgen je site bezocht en zou graag informatie hebben. Wat ik me af vraag: er zijn 4 kvv's. Eén met kip, één met lam en twee met rund (waarvan 1 'kalf'versie). De samenstelling lijkt 100% die ene diersoort te zijn, klopt dat? In dat geval: welke botten worden gebruikt in de rundversies?
En t.a.v. de 15% orgaan: welke organen zitten er in de diverse kvv's verwerkt en in welke verhoudingen? (of wisselt dat wat al naar gelang wat beschikbaar is?)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2461386
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie vragen aan Arjan over de producten en leveringsvoorwaarden  van zijn winkel aan hem stellen via contactgegevens op zijn site.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door