Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door dutchdebs
#2461359
Graag zou ik willen weten of iemand op de hoogte is van de verhoudingen van BIBI Kattenvoeding.  Als Nutritionist heb ik altijd aangeraden BIBI matig te voeren. Ik geef het aan een consequente KVV weigeraar zo 1 a 2 keer per week en verder maak ik zijn voer zelf.  Zelf heb ik begrepen dat BIBI een orgaanvleespercentage tussen de 30 en 35% heeft. Dat vind ik veel te hoog. Zeker omdat het veel onder kattenfokkers gebruikt wordt. Bij fokdieren/zwangere dieren een voeding geven die zo hoog in de vitamine A zit lijkt mij niet goed. Nu kreeg ik gisteren "woorden" met een verkooppunt van BIBI omdat zij beweerde dat mijn mening over BIBI zwaar overtrokken was. BIBI zelf hult zichzelf in mist. Ze zijn vaag over hun verhoudingen en ik lijk ze niet los te krijgen. Ook een ander verkooppunt krijgt deze info niet. Is er iemand die dit wel heeft losgekregen. Ik heb alleen de verhoudingen van de hondenvariant gevonden hier. En deze stellen mij niet echt gerust. Ik wil toch zo dicht mogelijk bij een prooidierverhouding komen. Ik voer mijn katten zelf daarom afwisselend Bandit en Carnivoer. (en vele andere soorten tussendoor voor de afwisseling)

Barfplaats wordt gesponsord door