Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door daphne1979
#2451820
Wie kan mij vertellen hoeveel Wapiti groenlipmossel ik mijn hond van 30 kilo mag geven?

En mag ik de groenlipmossel blijven geven of is het verstandig om zo nu en dan ermee te stoppen?

Alvast bedankt!
Door Lizzy
#2452991
Je mag de helft van de mensendosering geven. Je mag het blijven geven hoor, maar waarom geef je het precies, als ik vragen mag?
Door daphne1979
#2453695
Bedankt voor je antwoord!

En ja, dat mag je vragen!  ;)

Mijn hond heeft artrose. Ik heb haar onlangs Anarthron injecties gegeven. Ik merk zeker verschil en dat is super. Voor de Anarthron kreeg ze Norocarp. Ik wil haar niet altijd maar Norocarp geven aangezien er ook betere/goede dagen tussen zitten.
Door TijgerPuck
#2456415
Ik zou eerder voor een Glucosamine met i.p.v. groenlipmossel, gewoon plantaardige varianten nemen. Ik vind het zo zonde dat er dieren voor gebruikt worden als het ook plantaardig kan.
Door Rusty2010
#2456438
TijgerPuck schreef: Ik zou eerder voor een Glucosamine met i.p.v. groenlipmossel, gewoon plantaardige varianten nemen. Ik vind het zo zonde dat er dieren voor gebruikt worden als het ook plantaardig kan.
En die arme plantjes dan :'( :'( :'( :'(
Door keetje
#2456691
TijgerPuck schreef: Ik zou eerder voor een Glucosamine met i.p.v. groenlipmossel, gewoon plantaardige varianten nemen. Ik vind het zo zonde dat er dieren voor gebruikt worden als het ook plantaardig kan.
Onze vorige hond kon niet tegen glucosamine maar wel tegen de groenlipmossel, dus vaak/soms is er geen keus.
Door keetje
#2461357
Rusty2010 schreef: En die arme plantjes dan :'( :'( :'( :'(
meen je dat serieus?.... Is een geintje toch?.... Zeg dat het een geintje is,........ ???
Door Rusty2010
#2461519
keetje schreef: meen je dat serieus?.... Is een geintje toch?.... Zeg dat het een geintje is,........ ???
Zeg nou eens eerlijk.....het zijn levende wezens, die zich niet kunnen uiten door te schreeuwen van de pijn of wegrennen van de plaats des onheils.
Als een truffel zou krijsen als ie werd uitgegraven, zou het dan als delicatesse bekend staan ??

;D ;D ;D Alle gekheid op een stokje.....wees gerust......het was maar een geintje.... :biggrin2: :biggrin2:

Maar toch.......het blijft een kern van onwetendheid...... :o :o
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door