Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door TijgerPuck
#2450273
Welkom allemaal,

Ik ben nieuw dus moet het nog een beetje uitzoeken.
Ik heb 2 teckels (10 maanden en 8 jaar).
bij mij krijgen ze Carnivoer KVV + 's morgens Omega 3 (geen zalmolie) en 's avonds Probiotica. Sinds kort krijgt de oudste ook extra Glucosamine.
Als ik groente over heb krijgen ze ook vaak een klein beetje.
Door Parelridder
#2461390
Is er een aanleiding toe? Ik ga er zelf vanuit dat als je goede voeding geeft en er geen directe aanleiding toe is zoals bijv. diarree of een antibioticakuur, de voeding zelf voldoende gezonde bacterieen levert. Dat vind ik ook het mooie van verse voeding: dat in een goede maaltijd al het benodigde door de natuurlijke bronnen geleverd wordt.
Door TijgerPuck
#2461851
Dat is ook zo alleen kan je met vers ook niet garanderen dat ze alle goede bacteriën in de darmen behouden. De dieren zijn immers niet meer volledig gelijk aan de natuur door alle fok en de generaties van de broketende honden. Toch?
Mochten ze nu een dip krijgen in hun weerstand heeft het geen effect op de spijsvertering. Maar ik geef het niet altijd...moet eerlijk zeggen dat ik soms ook een dagje oversla, alleen de Omega 3 geef ik wel ALTIJD!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door