Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#2460747
Welke hebben jullie? Leer, nylon, slip, halfcheck, plat of rond en waarom.
En hoe bevalt hij :D
Door kaszi
#2460756
Gouden slipkettinkje en dan een mooi lijntje laten maken, tegenwoordig heel veel keuze in showlijntjes.  Is maar een een dun lijntje, maar het is dan ook de bedoeling dat je je hond zowiezo onder controle hebt.
Door ChantalKrijn
#2460775
Heb nu een ronde dunne leren met een stop, maar dat was nog van de puptijd. Die vind ik nu hij wat groter is een beetje ielig  :biggrin2:
Ik twijfel zo tussen vanalles  :D
Door kaszi
#2460799
Flat schreef: ja!!! die vind ik geweldig!!
Heb er net 2 besteld, 1 wordt gemaakt zoals ik wil en de andere is die roze, bling-bling  :biggrin2:
Door Alba
#2460847
Ik heb zoveel showlijntjes :D, slip, halfcheckje, kettinkjes. In diverse kleuren, in de loop van de jaren verzameld.

Voor Alba gebruik ik een slip-lijntje die ik zo vastzet dat hij niet strak kan trekken. Ik heb er 1 van stof en een halsbandje van leer met een leren lijntje met kraaltjes die ik speciaal heb laten maken (niet erg opvallende kraaltjes, zilver en zwart).
Ik ben begonnen met een kettinkje, wat prima ging en ook mooi staat, maar blijkbaar is ze 1 keer toch bezeert erdoor want ze wilde er op een bepaald moment liever niet meer mee bewegen, arme hond :( dus toen snel een ander riempje gepakt.
Voor Lotus heb ik laatst een stoffen lijntje gekocht met onder de kin een stukje breder leer, als ze dan per ongeluk trekt doet ze zich geen zeer. Ze was 13 weken en ik was best benauwd dat ik haar een rottige ervaring zou laten hebben met zo'n dun lijntje. Ik wilde eigenlijk een dun 'echt' halsbandje (dus geen slip ofzo, gewoon met een gespje) maar dat kon ik alleen vinden in roze of blauw :-X dus toen kwam ik uit op die met dat bredere dingetje en dat vind ik eigenlijk wel ideaal.

Persoonlijk vind ik het 't mooiste als je het lijntje aanpast aan de hond, sommigen doen bv een lijntje in de kleur van hun kleding. Als het subtiel is, bv met wat kraaltjes eraan in de kleur van je kleding vind ik het vaak wel leuk. Ik zie regelmatig van die leuke lijntjes met kraaltjes enz., ga er over een tijdje 1 voor Lotus laten maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door