Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2407173
mijn teefje is (waarschijnlijk) drachtig :D (nu 2 weken)
ik voerde kvv maar ben nu 3 dagen in de week aan het barfen door verschillende redenen. dat word waarschijnlijk gewoon helemaal overstappen op barf, moet er alleen nog even inkomen als ze straks meer moet eten enz.

de pups wil ik uiteraard op vers afspenen maar eigenlijk niet op het merk kvv wat ik nu heb, daar ben ik gewoon weg niet ZO tevreden over dat ik daar pups op af wil spenen.
hebben jullie tips welke kvv goed is om op af te spenen?
Door Parelridder
#2407186
Ik heb zelf Carnibest gebruikt. Dat is prima bevallen: pups hadden er uitstekende ontlasting op en aten het graag, ik vond het zelf ook prima om te zien en te ruiken. Voordeel vond ik toendertijd dat het merk zich al even bewezen had. Tegenwoordig gebruik ik liever een kvv zonder pre-mix, die op grond van natuurlijke ingredienten compleet is, en geef ik DARF.
Wat je wilt gebruiken om af te spenen hangt er denk ik vanaf wat jij onder 'goed' verstaat. Op www.voerwijzer.com kun je dat aanvinken wat jij belangrijk vindt en dan komt er een lijstje van merken die daaraan voldoen in beeld..
Door Drijver
#2407224
Ongeveer 8 jaar geleden gebruikte ik Duck voor de pups, daarna Energique, later Naturis en toen Darf. Naturis beviel me goed maar Darf net iets beter. Maar zodra het kan, gaan ze over op kleine barfspulletjes.
Zijn prima pups geworden.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2407316
dank jullie wel! :)
dat darf klinkt me wel heel goed in de oren (gezien de gemalen prooi dieren, biologisch, )
DARF Eko puppy
Rund, lam, geit en kip vlees, niet dragende botten. Organen: rund, lam, geit deze is fijner van structuur

ik ga een prijzen vergelijken :) 
edit, scheelt 10 ct hahaha
Laatst gewijzigd door chipjolie op di 24 jul 2012, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Boutje
#2460696
Mijn chi-pups hebben vandaag voor het eerst darf-eco-puppy gehad, viel heel goed mee!
Ik heb deze keus ook gemaakt na zoeken hier en via de voerwijzer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door