Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2456405
Ik ben erg benieuwd of jullie wel eens een drainage hebben gegeven aan jullie dieren. Ik zelf doe het 2x per jaar en als ze om wat voor reden dan ook medicijnen of narcose hebben gehad.

Zelf heb ik gemerkt dat er veel mensen zijn die denken dat vers vlees het lichaam 'volledig' ontgift. Helaas kan vlees niet de nieren, lever etc. volledig ontgiften.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn, want ik lees op dit forum niets daarover.
#2459897
Ik heb Detox comp van Phytonic gekocht voor de pups met hun entingen en dat ga ik ook gebruiken als er iets van medicijnen gebruikt moet worden.
Groene leem heb ik 1 keer geprobeerd bij Alba maar die ging zo aan de race dat ik het niet meer durf :-[. Verder Chlorella wat ik zo af en toe geef (langzaam opbouwen, tijdje geven).
#2460559
Ik gebruik paar keer per week Schindeles mineralen en spirulina,  kwart theelepeltje. Werkt dit ook ontgiftend.

Zo niet is het dan raadzaam om je hond nog 2 x te ontgiften met detox van phytonics.

Gr. Nicolette
#2461335
Ik doe ook 2x per jaar de Phytonics Detox of de Drainage van de Puur. Als een van mijn honden medicijnen heeft gehad of geopereerd is doe ik het ook. Ook na bijvoorbeeld ontvlooien.

Hoe je het doet. Het zijn gewoon druppels die je een paar weken (ik maak het flesje altijd op) geeft aan de hond of kat. Hierin zitten stoffen die o.a. de lever en de nieren ed. aanzetten tot het loslaten van de afvalstoffen.

Zeker een aanrader. Net al wat net gezegd werd 2x per jaar als onderhoudt.
#2466248
Ik heb een poosje spirulina gegeven, maar helaas levert dat hier nogal jeuk op. :-\
Ik gebruik in de toekomst beter wat anders, dat zal drainage compositum zijn,  chlorella of detox. Eerst maar eens kijken wat nog in de doos van pandora zit.
#2498379
nova schreef: Ik heb een poosje spirulina gegeven, maar helaas levert dat hier nogal jeuk op. :-\
Ik gebruik in de toekomst beter wat anders, dat zal drainage compositum zijn, chlorella of detox. Eerst maar eens kijken wat nog in de doos van pandora zit.
Dit kan ook juist een teken van ontgifting zijn. Alleen is het dan misschien iets teveel en zou ik de dosering eerst verlagen en later weer ophogen!!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door