Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door mightywil
#2459300
Ik voer mijn honden al een paar jaar lotgering en was er altijd erg tevreden over.
Maar nu met de nieuwe verpakking lijkt het vlees te zijn veranderd ...... ???
Zijn er hier meer mensen met die ervaring?
Gebruikersavatar
Door mightywil
#2459417
[quote="vanaalst"]
ik heb het wel gehoord van mensen die het voeren dat ze er niet tevreden over zijn
[/quote]

Is dat sinds de nieuwe verpakking of waren ze er daar voor ook al niet tevreden over ?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2461609
[quote="mightywil"]
Is dat sinds de nieuwe verpakking of waren ze er daar voor ook al niet tevreden over ?
[/quote]
sinds kort geloof ik..

heb het jaren geleden ook gegeven...toen vond ik het helemaal niks....stonk na een dag in de koelkast en zag er gewoon niet fris uit
Door Boutje
#2461942
Compleet of topic; maar wat een mooie foto in je onderschrift heb je, Vanaalst!

on topic terug: ik heb het ooit geprobeerd en was er ook niet echt blij mee
de nieuwe verpakking geen ervaring mee
Gebruikersavatar
Door mightywil
#2484294
Gisteren zag ik bij een kennis van me een pakje lotgering, en dat zag er wel weer "gewoon " lekker uit.
De kleur was mooi en de geur was van vers gemalen vlees.
Ik denk dat er eenmalig iets niet in orde is geweest.
Ben zeker van plan om het weer te bestellen.
Door connie63
#2484297
ik heb pas een nieuwe lading gehad , en tot nu toe ziet het er allemaal fris uit en ruikt ook goed
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2484657
Ik heb ook net wat binnen gekregen, zit een beetje onhandig tussen bestellingen in, dus dan even makkelijk kvv. Ziet er prima uit en ruikt ook normaal. Vind de nieuwe verpakkingen ook wel handig.
Door bianca987
#2485914
[quote="mightywil"]
Gisteren zag ik bij een kennis van me een pakje lotgering, en dat zag er wel weer "gewoon " lekker uit.
De kleur was mooi en de geur was van vers gemalen vlees.
Ik denk dat er eenmalig iets niet in orde is geweest.
Ben zeker van plan om het weer te bestellen.
[/quote]

Dit heb ik ook meegemaakt en deze lading die ik van de week gekregen heb zag er echt goed uit :)
Door Jantina
#2486700
Ik was gisteren bij mijn verkooppunt en ze heeft mij eerder altijd Lotgering afgeraden vanwege de kwaliteit en van de zomer heeft ze zelfs partijen terug gestuurd. Gisteren kreeg ik een pakje van haar mee om te proberen, omdat volgens haar de kwalitiet enorm is verbeterd en het een gunstige prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ik ben benieuwd wat de dames er van gaan vinden...
Door Dreetje
#2486710
[quote="Jantina"]
Ik was gisteren bij mijn verkooppunt en ze heeft mij eerder altijd Lotgering afgeraden vanwege de kwaliteit en van de zomer heeft ze zelfs partijen terug gestuurd. Gisteren kreeg ik een pakje van haar mee om te proberen, omdat volgens haar de kwalitiet enorm is verbeterd en het een gunstige prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ik ben benieuwd wat de dames er van gaan vinden...
[/quote]

Waar haal jij Lotgering?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door