Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nikèdog2000
#2456630
zoals ik al had gemeld heeft mijn nikè die  14 jaar wordt in december
last van zijn altvleesklier
ik geef hem nu een half jaar kant en klaar pankreas kvv
en wat denk je wat er gebeurd?

HIJ WORDT WEER DIKKERRRRRRRRRRRRRRR :D :D :D :D

het was echt een paar botten met een vachtje

zijn schouderbladen zie je niet meer uit steken
zijn rug is weer breder inplaats van een graat
super super super blij ben ik
Door inni
#2456705
Ik kan best geloven dat je blij bent, schitterend toch dat je je mannetje zo kan helpen.

Heeft het lang geduurd vooraleer hij begon aan te komen en welk merk eet hij ?Wat waren de klachten en geef je nog iets anders dan 't aangepaste kvv?
Ik heb er hier ook eentje in die sukkelbak liggen, hij is echter net zes.
Door nikèdog2000
#2456759
inni schreef: Ik kan best geloven dat je blij bent, schitterend toch dat je je mannetje zo kan helpen.

Heeft het lang geduurd vooraleer hij begon aan te komen en welk merk eet hij ?Wat waren de klachten en geef je nog iets anders dan 't aangepaste kvv?
Ik heb er hier ook eentje in die sukkelbak liggen, hij is echter net zes.
ik ben nu 6 maanden bezig
en de laatste 2 weken zag ik verschil
ik geef carnibest pancreas
hij krijgt  3 keer per dag eten
en dan ongeveer 400 gram
hij weegt rond de 9 kilo
Door tt-tjes
#2457033
Geweldig dat het zo goed gaat en dat hij weer wat op de ribben krijgt. Ik ben met Fjurdy net pas bezig, maar ik maak zijn "kvv" zelf.
De eerste dagen had ik ook carnibest pancreas, maar nu heb ik het zelf gemaakt met verse pancreas. Ik maak voor 2 dagen, met elke keer een ander soort spiervlees. Ik hoop dat hij net zo opknapt als jouw ventje.
Door nikèdog2000
#2457045
tt-tjes schreef: Geweldig dat het zo goed gaat en dat hij weer wat op de ribben krijgt. Ik ben met Fjurdy net pas bezig, maar ik maak zijn "kvv" zelf.
De eerste dagen had ik ook carnibest pancreas, maar nu heb ik het zelf gemaakt met verse pancreas. Ik maak voor 2 dagen, met elke keer een ander soort spiervlees. Ik hoop dat hij net zo opknapt als jouw ventje.
ik hoop het voor je
maar het duurd wel een poosje hoor voordat het aanzet
doe jij er ook bot bij geven?
en waar bestel je verse pancreas?
ik probeer nu pancreas van hert te scoren
Door tt-tjes
#2457332
nikèdog2000 schreef: ik hoop het voor je
maar het duurd wel een poosje hoor voordat het aanzet
doe jij er ook bot bij geven?
en waar bestel je verse pancreas?
ik probeer nu pancreas van hert te scoren
De pancreas komt van het IC Rotterdam, maar Versvoer heeft het ook. Fjurdy krijgt er wel bot bij, dit maal ik er door. 20% vleesbot houdt ik aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door