Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tycolaika
#2454056
vraagje

er zijn veel mensen die steeds gedroogde snacks willen voor de hond
die moet ik ze dan maken
dit zijn jammer genoeg allemaal brokken hondjes
nu heb ik bijvoorbeeld kip tips kippen nekken die ik droog eenden nekken allemaal bot er in
mogen brokken hondjes die snacks ook ? of moet ik het alleen bij vlees orgaan houden ?
Door cindy5409
#2454075
tycolaika schreef: vraagje

er zijn veel mensen die steeds gedroogde snacks willen voor de hond
die moet ik ze dan maken
dit zijn jammer genoeg allemaal brokken hondjes
nu heb ik bijvoorbeeld kip tips kippen nekken die ik droog eenden nekken allemaal bot er in
mogen brokken hondjes die snacks ook ? of moet ik het alleen bij vlees orgaan houden ?
Waarom willen ze dan wel gedroogde snacks en geven ze niet gewoon een koekje?
Door Staftime
#2454087
Ik denk wel dat het mag, bij Zooplus verkopen ze ook gedroogde nekken van kip en andere vogels.
Ik ken ook honden die enkel op brok staan en die dit eten, volgens mij heb ik nooit klachten gehoord.
Door tycolaika
#2454103
Staftime schreef: Ik denk wel dat het mag, bij Zooplus verkopen ze ook gedroogde nekken van kip en andere vogels.
Ik ken ook honden die enkel op brok staan en die dit eten, volgens mij heb ik nooit klachten gehoord.
oke , ja ik weet dat je dat daar ook krijgt allemaal
ma vind et een beetje eng, ben veels te bang dat als er wat gebeurt dat ik et varken ben. daarom wou ik et hier even vragen om te kijken hoe de meningen zijn
Door Staftime
#2454113
Met alles kan iets mis gaan, dus als je daar echt bang voor bent dan kun je het beter gewoon niet geven/verkopen.
Elke hond kan ergens in stikken, of last van zijn darmen krijgen of misschien zelfs een verstopping krijgen. De oorzaak kan van alles zijn, maar de kans bestaat dan wel dat ze het op jou proberen te verhalen.

Als je daar bang voor bent kun je eventueel ook erbij zeggen dat het ook op internet allemaal te koop is, en dat je er vanuit gaat dat het veilig is voor hun honden, maar dat jij ze niets kunt garanderen en dat jij ook niet voor bepaalde gevolgen in staat omdat het hun eigen verantwoording is wat zij hun hond willen geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door