Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Moos
#245323
Na heel lang aandringen van mijn kant is de dierenwinkel hier om de hoek er zowaar in geslaagd om Prins versvlees voor me te bestellen. Vandaag heb ik het opgehaald, en als het bijna op is moet een seinje geven en bestelt ze het weer :D

Mats, de vreestschuur, viel meteen aan op zijn bakje vers, dus da's heel mooi.
Sam is echter een heel ander verhaal. Hij lust maar weinig soorten brokjes, en geen enkel soort blikvoer behalve Gourmet Gold Zalm, dus daar verwachte ik al protest van.....
En inderdaad, hij moest het niet, probeerde er niet eens aan te likken. Maarrrrr, met een heel klein theelepeltje Gourmet Gold Zalm erdoor viel zelfs deze meneer aan.

Dus, we gaan voor de harde aanpak. Vannacht geen bakje brokjes meer zoals normaal. Hebben ze morgenochtend als het goed is flinke honger, en dan eten ze hopelijk weer met smaak Prins vers (al dan niet gemixt met een pietsie gourmet ;D)
Door Ollie
#245335
Ik heb voor jesse ook de prins gehaald ::) nou hij at het de eerste paar keer netjes op, was gewoon 1 blokje van 25 gram!

Vanmorgen gaf ik hem 50 gram, meneer hoefde het niet!

Dus heeft ie later ahv van de honden gegeten.
Door zurca
#245336
Whahaaa, Hier wenst Mevrouw Meid gourmet gold Tonijn door haar cb. Een beetje is genoeg en zonder haalt ze er haar neus voor op ::) ;) Ach ze eet gelukkig meer cb dan blik :D

Maarre wel fijn dat je dierenwinkel, na wat aandringen, dit voor je kan bestellen!

Waarom geef je ze vanavond niet gewoon weer prins en dan ipv de brokjes? En eten ze het dan niet gelijk op dan laat je dat staan voor 's nachts....
Door Moos
#245382
zurca schreef: Whahaaa, Hier wenst Mevrouw Meid gourmet gold Tonijn door haar cb. Een beetje is genoeg en zonder haalt ze er haar neus voor op ::) ;) Ach ze eet gelukkig meer cb dan blik :D

Maarre wel fijn dat je dierenwinkel, na wat aandringen, dit voor je kan bestellen!

Waarom geef je ze vanavond niet gewoon weer prins en dan ipv de brokjes? En eten ze het dan niet gelijk op dan laat je dat staan voor 's nachts....
Gourmet Gold loopt helemaal binnen geloof ik ;D

Daar heb je trouwens wel een punt dat ik vanavond prins neer kan zetten ipv de brokjes. Ik vind het alleen een beetje eng om het de hele avond te laten staan....
Aan de andere kant, het is hier in de kamer 's nachts toch maar een graad of 13.....
Door Ollie
#245402
Hier staat s nachts ook geen eten voor de kat hoor!
Door zurca
#245404
Hier staat voor Meid wel heel de nacht cb....Ook zomers als het warm is. Ik heb het idee dat hoe viezer ik het eruit vind zien, des te lekkerder zij het gaat vinden..
Ook overdag maak ik een bakje voer voor haar dat ik dan af en toe voor haar neerzet, laat ik het staan dan zijn er 3 kapers op de kust ::) Dus ook overdag staat haar voer best een tijdje en geen problemen ;)
Door Lizzy
#245476
Tjonge jonge, ik verbaas me iedere keer weer over wat een zeikerds die katten toch zijn! Ik moet nooit meer een kat die op brokken of blik is groot gebracht!

Maar goed, ik geef onze kat twee keer per dag versvlees. Dat blijft gewoon staan totdat ze haar volgende verse portie krijgt. Ik leg er een dekseltje op (koffie-kopje-schoteltje). En als mevrouw wil eten, dan gaat ze bij haar bakje staan en blert ze. Dan haal ik het schoteltje eraf totdat ze genoeg heeft. En zo blert ze ongeveer 199 keer per dag ::) (een hond heeft een baas, een kat heeft personeel). Als ze 's avonds haar nieuwe portie krijgt, dan gaat er 's nachts geen dekseltje op dus. Madammeke kan dan de hele nacht naar believen eten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 20 jan 2005, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#245500
Hahahah ja zeikerds zijn het! ;D

Maarrrr Jesse vreet z'n bakkie altijd meteen netjes leeg, als het zelfmaak is dan hé ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#245593
Hier staat ook gewoon het eten, ik geef ook twee keer per dag en als er over blijft zet ik er ook een schotel op, werkt perfect
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door