Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Annemarie Rijnveld
#2452730
Hoe lang is ontdooide zalmkop houdbaar in de koelkast?
Ik heb sinds gisteravond een zalmkop uit de vriezer in de koelkast liggen. Een helft geef ik morgen te eten, de andere helft wil ik pas Dinsdag geven.
Kan dat, of is dat mbt bacterieen niet zo aan te raden?
Door Annemarie Rijnveld
#2452745
Angelique schreef: Als de kop in beginsel goed vers was, dan moet deze tijd in de koelkast geen probleem zijn.
euhh, ik denk het wel. Twas een vis van de verse visafdeling in de Supermarkt, zal dan toch wel een goed verse vis zijn geweest? Hoop ik?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2452818
Annemarie Rijnveld schreef: euhh, ik denk het wel. Twas een vis van de verse visafdeling in de Supermarkt, zal dan toch wel een goed verse vis zijn geweest? Hoop ik?

Hmmm, ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar dat zou ik hier niet als echt vers bestempelen...  Maar ja, ik koop vis in de supermarkt enkel in afslag en dat zijn er die al tegen het verval aanlopen... Alleszinds, ik denk dat die gerust wel al een tijdje in de winkel kan liggen...  :-\
Door boris2009
#2453056
je had hem ook na het delen weer terug in de vriezer kunnen stoppen, ik vind dinsdag geen probleem in de koeling hoor, gaat zo weer op

denk er wel om om deze vissoort maar 1 x per week te geven max. ivm met de opneembaarheid van vitamines ( even uit mijn hoofd ) ik heb er ooit eens een topic over gestart omdat ik veel vis voerde hier
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door