Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2446063
Hallo allemaal,

Deejay is inmiddels 10 maanden. Ik ben nog steeds zeer tevreden over Hunters Home. Ik heb nog geen enkele zending gehad waarbij ik twijfels had over de samenstelling en/of versheid.
Hij krijgt 500 gram per dag in 2x, dus elke dag een vers rolletje van een andere diersoort. Elke rol bevat stukjes bot dus natuurlijk calciumbron, geen granen of wat dank ook. Geen verdere toevoegingen zoals pre mix.
Dj ziet er  geweldig gezond uit. Zijn vacht glimt als een spiegel, spierontwikkeling is geweldig, stink niet uit de bek, geen soep ogen, geen jeuk en een spierwit gebit. De dierenarts wist niet wat ie zag, zo mooi

Mochten mensen nog twijfelen of op zoek zijn naar een goede betaalbare KVV dan is dit zeker een aanrader.

Ben benieuwd naar ervaringen van andere liefhebbers?



gr Erwin
#2451216
Wij voeren inmiddels ook naar volle tevredenheid Hunters Home, alleen de rund word niet gegeten, ook niet door de border collies next door. De zalm daarentegen kan niet vaak genoeg op het menu staan :biggrin2: en ook de andere smaken worden goed gegeten.
Onze buurtjes zijn nu ook volledig over van jeukanuba naar Hunters Home en ook zij zeggen dat de border collies er mooier van gaan glanzen, betere ontlasting hebben en meer energie, nou ja, nog meer energie.

Hier gaat alles ook ongestickerd de vriezers in, maar aan de hand van de kleur van de rollen zie je snel genoeg wat je in je handen hebt, het went snel zat.
#2451375
Ik had ze gemaild en buiten de prijslijst heb ik geen antwoorden op mijn vragen gekregen zoals samenstelling, welke %, welke organen ze gebruiken, of de rund en lam 100% alleen vlees of ook bot bevat en zoja welk bot. Is nu een week geleden, 1 herhalingsmail overheen gestuurd een dag of 2 a 3 geleden, geen antwoord. Dan ben ik er altijd al een beetje klaar mee.
#2452338
Fioon, ik bestel mee met Erwin (TO) hier in Den Haag. Anders even contact opnemen via mail of bellen met de leverancier waar er bij jullie in de buurt een verdeelpunt zit.
Ik kon de site gisteren ook niet openen, nu lukt het wel zonder waarschuwing van mn virusscanner.

Edit: Niet de beste foto, toch een poging gedaan. Die glimmende plek onderin is de bak. :P

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Els&Flow op za 08 sep 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#2459324
Ik (mijn honden) heb(ben) het ook geprobeerd. Ik vond het nogal zuur ruiken en moeilijk uit de rol te krijgen (plakkerig). Het werd goed gegeten, ontlasting ook goed. Binnenkort zal ik het nog eens gaan halen. Ik heb gezien hoe het gemaakt wordt, alle ingredienten zijn vers. Hier vlakbij in Roosendaal.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 16 sep 2012, 02:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#2461470
Hoi,

Ik heb regelmatig contact met de leverancier en hem al meerdere malen op zijn site gewezen dat ie niet meer up to date is enz...
Het enige wat ik weet is dat hij het veel te druk heeft met het elke dag vers bereiden van de rollen vlees, geen excuus maar een feit.

Elke diersoort is compleet(bot, orgaan en spiervlees) behalve de enkelvoudige pens.
Als je precies de % wil weten ga ik hem daar zsm over bellen. Ik kan alleen bevestigen dat er zowel orgaan als spiervlees gebruikt wordt(zelf gezien). In ieder geval staat er op elke doos een sticker met %

Wat betreft levervoorwaarden kan ik je niks zeggen, er zijn inmiddels behoorlijk wat verkooppunten dus denk dat je daar terecht kan of anders afhalen roosendaal.

Mocht je toch nog interesse hebben kan ik je misschien verder helpen

gr Erwin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door