Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#244181
Ik ging vandaag weer eens naar de dierenarts na een oproep voor de cocktail enting en meteen nog wat andere dingetjes.
In elk geval ik wilde net vragen hoe het zat met al die entingen, wat er in zit en of het echt wel nodig is en dergelijk. Was hij me vóór. Hij zei: wil je kennelhoest, .... en .... (hij zei er nog 2, weet niet meer zo snel wat) er ook bij? Dus ik kijk hem zo vragend/verbaasd aan. Begint hij een heel verhaal over dat het eigenlijk niet nodig is tenzij je naar het buitenland wilt :) en dat hij zo minimaal mogelijk wil enten, :D dat hij niet zo'n "ent-dierenarts" is ;D en dat dit voorlopig de laatste cocktailenting is. Dus ik was helemaal blij en kninkte heftig mee en hoe meer hij zei hoe geweldiger ik het vond (zie de smilies = mijn gezicht). Hij was ook lichtelijk verbaasd over mijn enthousiasme, want, zo vertelde hij mij, vonden de meeste klanten het maar raar en zetten er hun vraagtekens bij.
Ik ben in elk geval helemaal happy met mijn dierenarts!
Hij staat ook heel erg open voor barf. Ik vertelde de vorige keer al dat ik daarover aan het denken was. Dus echt :-*
Door EvitaP
#244362
Deze dierenarts is gehuisvest in zevenhuizen, ook is hij super aardig voor de honden, legt hij alles uit en is hij super enthousiast.
Door gonny
#244366
EvitaP schreef: Deze dierenarts is gehuisvest in zevenhuizen, ook is hij super aardig voor de honden, legt hij alles uit en is hij super enthousiast.
dankjwel!!!! :D eeeh hoeveel da zijn er in 7huizen???
Laatst gewijzigd door gonny op di 18 jan 2005, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#244439
EvitaP schreef: Deze dierenarts is gehuisvest in zevenhuizen, ook is hij super aardig voor de honden, legt hij alles uit en is hij super enthousiast.
Jammer...net iets te ver :D
Door richard
#244883
Misschien wat sceptisch, maar ik beoordeel de kwaliteiten van een DA niet slechts op het feit dat deze barfen toejuigd en eerlijk is over entingen. Dat zijn zaken die ik zelf al weet. Bij mij is diagnose stellen, correct behandelen (ook bij crisisgevallen) en tijdig doorverwijzen veel belangrijker. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat deze artsenpraktijk dit niet goed doet, maar wilde dit toch even aanvullen.

richard
Door EvitaP
#244914
richard schreef: Misschien wat sceptisch, maar ik beoordeel de kwaliteiten van een DA niet slechts op het feit dat deze barfen toejuigd en eerlijk is over entingen. Dat zijn zaken die ik zelf al weet. Bij mij is diagnose stellen, correct behandelen (ook bij crisisgevallen) en tijdig doorverwijzen veel belangrijker. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat deze artsenpraktijk dit niet goed doet, maar wilde dit toch even aanvullen.

richard
Tuurlijk, maar dat zijn standaard dingen. Ook in dat opzicht heb ik goede ervaring met hem. Hij legt dan ook heel veel uit.
Het verhaal over die entingen en barf geeft de dierenarts alleen net wat extra's. Want je kan het zelf wel weten, maar als je dierenarts niet mee wil werken of denken ben ik er nog niet blij mee. Mijn vorige dierenarts legde veel minder uit en stuurde me een keer naar huis met antibiotica en zonder echt te antwoorden op mijn vragen (of cindy artrose of artritis heeft). Nou sorrie hoor, dan kunnen ze nog zo goed handelen maar als ze de eigenaar een beetje van de domme houden en alles gehaast doen vind ik het nog niks.
De dierenarts uit zevenhuizenen neemt meestal echt de tijd om je alles uit te leggen. Dat vind ik toch wel heel belangrijk.
Hij is echt heel grappig. Hij gedraagt zich heel 'kinds' eigenlijk. Heel enthousiast en voor je het weet ligt hij op de grond om je hond te controleren en onbewust ga je dan naast zitten hem zitten als hij wat uitlegt. Grappig toch? Met z'n allen een beetje op de grond zitten ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door