Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ilfiorfiore
#2402235
Hallo allemaal,

Zou iemand mij misschien wat meer kunnen vertellen over Animal Best Gewrichtenpoeder?
Ik wil het mijn hond graag ter preventie geven.
Ik heb een mastino van 80 kilo en wil zijn gewrichten graag een beetje beschermen.
Ik vind op internet alleen wat er in zit en de prijs, maar hoeveel moet ik geven ter preventie en iedere dag of een paar keer in de week?
Als ik dat weet weet ik hoelang ik met zo'n pot kan doen.

Willem
Door TijgerPuck
#2450312
Ik ken deze Glucosamine niet. Ik weet wel dat ze (mits ze netjes de volgorde van het etiquet aanhouden) te weinig MSM erin hebben zitten. Ik heb me eens heel erg verdiept in glucosamine en ze adviseren zo ie zo sulfaat (dat heeft deze) maar de volgorde moet zijn Glucosamine, MSM en dan Chondroïtine. Ook is natuurlijk belangrijk te weten welke verhouding het is.

Ik ben toen op Groene Os uitgekomen en de Puur alleen had de Puur eerst Gember en dat was vies en niet best op de maag.
Inmiddels is die eruit gehaald en ook de calcium die wel in die groene os zat.

Ik heb even op mijn Pot glucosamine gekeken en jij zou voor jouw hond 1 maatschepje per dag moeten geven onderhoudend á 4 gram. Ik geloof dat 500 gram iets van 70 euro ofzo is en daar doe je dan dus 125 dagen mee. 70/125= 0.56 cent per dag.

Nou haha van die andere moet iemand anders je maar helpen  ;)

Good luck

Barfplaats wordt gesponsord door