Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door shadow
#2447377
hoi allemaal ik voer nu weer compleet lotgering na wat met merken gewisseld te hebben om te kijken wat het best/voordeligste was aangezien we 3 honden hebben

nu merkte ik na een paar dagen dat onze 2 grootste honden erg terugvielen nu zijn ze nooit echt dik geweest maar nu kan je echt bij 1 van onze honden de ribben helemaal zien
dit is een dogo argentino teefje ze kreeg eerst 600 gram per dag maar dat is blijkbaar niet genoeg
nu krijgt ze 1000 gram per dag en onze andere hond 750 gram per dag aangezien die iets minder weegt en 9 jaar is en ook niet meer naast de fiets loopt enz.

heeft iemand tips om voral onze dogo weer aan te laten komen want al met al ben ik nu met lotgering ook erg duur uit vandaar dat ik al aan het kijken ben om kvv samen met b.a.r.f te geven alleen zitten er hier zover ik weet niet veel adresjes waar je dat kan halen. of ik moet bijvoorbeeld 1 keer in de maand naar rotterdam rijden
#2447400
ja dat doe ik inderdaad even maar als je de berekening moet volgen kom ik op 600 gram uit en dan heb ik gerekend voor een hond van 40 kg en zij weegt ongeveer 35 maargoed even kijken hoe het nu gaat ze hebben gister rundersrot extra gehad en vandaag krijgen ze kippenekken extra

zit er toch aan te denken om 1 keer per maand naar rotterdam te rijden want dat is wel een hele goede geloof ik toch? en niet zo duur?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door