Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2395174
Ik heb het gevoerd. En Boy at het eerst heel graag. Ik vond het er goed uitzien. Niet te fijn gemalen.
Maar mijn laatste levering heb hij het niet gegeten, of ik moest heel veel ander lekkers toevoegen.
Heb nu dus van Richardversvoer en dat eet hij beter.
Door M@rina
#2395197
1x besteld en het wordt door allebei heel graag gegeten, terwijl Teun en een onwijze muts met eten is.
Door Decibels
#2395205
OK. Thanks. Nou nog iets in de buurt vinden waar ik een kleine hoeveelheid kan kopen. Wil het toch eerst proberen alvorens in groot in te kopen.
Door Decibels
#2395219
[quote="Thea"]
Even op hun site kijken bij verkooppunten
[/quote]

had ik al gedaan en zag dat de dichtstbijzijnde Nieuwegein is. Morgen maar even bellen.
Door chiva
#2395262
Voer hier heel veel merken en dus ook Tammenga, en zelfs ons mutserige eter eet dat echt met smaak op.
Mocht het te grof zijn , kan je een verkooppunt ook vragen om een extra fijn gemalen smaak.
Door pien1
#2443865
Ik heb het net opgehaald vind het er erg goed uitzien ben benieuwd of ze het lekker vinden :)
Door pien1
#2443866
Ik heb er trouwens eentje die wat mutserig is dus of zij het gaat eten :-\ anders vraag ik de volgende keer of het wat fijnergemalen kan worden.
Door Danny
#2444367
Ik heb het laatst ook gekocht, vond het er goed uitzien, wat grover, en mijn meiden vonden het heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2444892
Hier ook een lastige muts.....maar tammenga gaat er goed in.
Vind het zelf wel fijn dat grove (nou ik :biggrin2:) en het stinkt ook lang niet zo erg als andere kvv.
Ik geef Joulsie wel ook andere merken, voor de afwisseling.
Door Elizaw
#2445216
Heb laatst ook een aantal bakjes gehaald om te testen, vond het er echt supermooi uit zien, niet van die fijngemalen prut, maar mooie kleine stukjes vlees :biggrin2: de honden aten het met veel smaak, ze bleven terug lopen naar hun bakken om uit te likken ;D
Ook fijn dat er bij de smaak die er op staat ook de botten van het betreffende dier wordt gebruikt.


Dit heeft ons meteen doen besluiten om verkooppunt te worden ;)
Door CaneCorsoChanty
#2445278
Onze Chanty krijgt het ook, naast wat andere merken (BARFmenu, Haaksbarf en Lotgering). Maar ik vindt Tammenga wel het beste. De normale maling is mooi, niet puree-achtig zoals Haaksbarf en BARFmenu. Een fijne- en grovere maling zijn op verzoek ook leverbaar en ook leveren ze een aantal barf-producten. :)

Terug lopen naar de bak om uit te likken (als ik vergeten ben deze weg te halen) is heel herkenbaar :P
Laatst gewijzigd door CaneCorsoChanty op vr 31 aug 2012, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Larkin
#2448989
Hier ook tammenga maar hebben jullie de prijsverhoging gezien die per 1 sept in gaat??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door