Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2446909
Nou, zoals in de titel staat: Volgend weekend komt de hond van mijn ouders 4 dagen logeren. Ik voer mijn eigen hond KVV met toevoegingen (botjes, levertjes, eitjes, fruit+groente) en heb ook gezegd dat de hond van mijn ouders dit ook gewoon krijgt.

Ik heb de neiging om mijn hond 's middags naast de maaltijden nog wat lekkers te geven, dit zijn meestal kippenvleugeltjes, lever of pens of een eitje. Nou wilde ik graag weten wat het makkelijkst is voor een hond die moeite heeft zijn plas op te houden. Gewoon omdat ik het hem makkelijk wil maken (buiten plassen kan genoeg, vind ik niet erg hoor).

Ik zat zelf aan spiervlees of orgaan te denken, omdat bot calcium heeft en invloed op nierstenen?

Zijn er mensen die adviezen hebben?
#2446981
Ik geloof eerlijk gezegd dat ik een hondje voor een beperkte tijd niet zou gaan overzetten maar dat voer blijf geven wat werkt voor deze hond en waar hij het probleemloos op doet. Waarom ozu je je voor ene logeerpartij van alles op je hals gaan halen, met alle risico's van dien? Niet alleen wbt plassen wel of niet in huis maar ook voor de gezondheid van het hondje?

Suzanne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door