Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#2442909
Zondag had ze een vies oog. Paar keer per dag schoongemaakt, maar het werd erger ipv beter. Vandaav toch maar even naar de da. Hij heeft voor de zekerheid ook gekeken of er geen beschadigen waren, maar dat was gelukkig niet zo. Alleen licht ontstoken. Paar dagen zalven en het zou weer beter moeten zijn. Ze is nu wel erg zielig vindt ze.
Door Lil
#2444287
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het erg pijnlijk kan zijn. Dikke kus dus voor de zielige Zoe. En... Zalfje is mega koek. Die Belgen van mij zijn zo dom en trappen in die truc ;)
Door hannabelgje
#2446683
Vandaag zou eigenlijk de laatste dag van de zalf moeten zijn, maar er zit niet zo heel veel verbetering in. Het is nog steeds rood, vooral 's morgens en 's avonds. Ook komt er nog steeds groen oogsnot uit, wel minder dan een paar dagen geleden. Het toedienen van de zalf gaat wel beter. Ze ondergaat het nu en als ik klaar ben krijgt ze haar favoriete snoep en dat weet ze inmiddels heel goed. Ik denk dat ik blijf zalven tot en met woensdag en als het dan niet over is dan gaan we terug naar de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door