Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2366702
Iemand met bekend met hollistich dierenartsenpraktijk Silverlinde? 2 juli ga ik daar voor het eerst naartoe om Bandit te laten titeren. Ik ben zeer benieuwd.
Door Elvira
#2368841
ik wist niet dat ze daar titeren. Goed dat ik het weet. Ik heb er wel eens anti-teken middel gekocht, maar het hielp niet zo geweldig, maar er zitten hier heel veel teken (gif helpt ook niet 100%)
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2368932
Ze titeren ook nog niet zo hee lang geloof ik. Ik zal wel laten weten wat ik ervan vond. Ik heb de afspraak gemaakt en kreeg de volgende dag een mail met allerlei informatie. De hond mag in de wachtkamer ook gewoon los, omdat de vorige patient via andere deur weggaat, er is een uitlaatruimte met water voor de honden. Dus dat vond ik wel vrij uniek. Het nadeel is dat ze niet in de avond werken omdat ze dan veel cursussen geven.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2443446
Zo, afgelopen maandag Bandit eindelijk getiterd. De vorige afspraak is niet doorgegaan door ziekte dierenarts. Bandit heeft als pup alle entingen gehad en met een jaar. Daarna 6 jaar niet geent, en zijn antistoffen voor alledrie de ziektes die getiterd werden was nog prima. Wil mijn pup straks laten titeren voor de enting, maar daar moet ik me nog beter in inlezen.
Door eelke
#2443481
Hee, aangezien jij bij mij in de buurt woont :)
Waar zitten zij? En wat kostte het titeren? Hebben ze verder verstand van vers voeren enzo?
Door Cupcake
#2444017
Ze zitten in Breda, dacht dat het titeren zo om en nabij de 50euro kost.
Weet niet hoe ze tegenover vers voeren staan, maar 1 dierenarts voert zoiezo wel iets van kvv, maar dacht iets van rodi of iets in die richting.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2444231
Is inderdaad in Breda, Haagse Beemden. het kost 49.50 en ze zijn positief over vers vlees.
Door beesteboelmona
#2502011
eelke schreef: Hee, aangezien jij bij mij in de buurt woont :)
Waar zitten zij? En wat kostte het titeren? Hebben ze verder verstand van vers voeren enzo?
Dat ligt eraan wie je hebt.
Ik heb aan de Silverlinde gestudeert.
Mijn docente medisch een vrouwlijke dierenarts ben even haar naam kwijt die is voor vers voeren.
Margriet zelf is ook voor verse voeding.
En verder weet ik het van de rest eigenlijk niet.
Ja mijn docent voeding was anti-vers (en niet zo`n beetje ook) maar die is inmiddels met pensioen. (ook zijn naam ben ik inmiddels vergeten was voedingsdeskundige en dierenarts)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door