Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2441665
Hoii Allemaal!

We gaan binnenkort verhuizen en nu is er in huis Eigenlijk geen plaats voor de diepvries. Maar we hebben wel een hele grote schuur..
Maar nu staat me iets bij.. dat de diepvries stopt met vriezen als het kouder is dan een bepaald aantal graden?
Maar nu weet ik niet meer of dit met een koelkast was of met een diepvries.. of met allebei:p

Graag even tips en advies!! Voordat ik van de winter een hudge problem heb!
#2441682
Nah, dat is bij mijn vriezers ook, ze staan al jaaaaaaaaren in de schuur en het kan in Oost-Groningen flink ;D vriezen hoor!!
Maar ze doen het nog perfect (afkloppen ::))
Vorige winter heb ik ze zelf uitgezet omdat het zo hard vroor.
#2443291
Hmm dankjewel
Ben er niet heel veel wijzer door geworden haha!

Ik heb geen idee hoe oud mijn kist is.. ik heb hem vorig jaar tweedehands gekocht voor 165 euro.
Maar hij kan dus niet alleen stoppen met vriezen , maar hij kan echt Kapot erdoor gaan!?

Dat risico wil ik liever niet lopen natuurlijk.. dan toch maar een ander plekje voor m gaan zoeken..
Dank voor jullie reacties!
#2443437
Ik heb ook een andere vriezer gekocht, via marktplaats. En deze heb ik nu ook in de schuur gezet. Wist wel dat hij kon stoppen met vriezen, maar niet dat hij kapot kon gaan :(. Ga hem iig op een plank zetten en de schuur wordt geïsoleerd. Tja, heb nergens anders plek.
#2443443
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor een schuur het is..baksteen, hout? Goed of slecht/helemaal niet geïsoleerd?
Maar denk er ook aan hoe het in de zomer is in de schuur..kan best zijn dat het er dan veel te warm wordt..is ook niet goed voor een vriezer
#2443606
TMG1961 schreef: Ligt er natuurlijk ook aan wat voor een schuur het is..baksteen, hout? Goed of slecht/helemaal niet geïsoleerd?
Maar denk er ook aan hoe het in de zomer is in de schuur..kan best zijn dat het er dan veel te warm wordt..is ook niet goed voor een vriezer
in huis had ik alleen plek op de zolder ( als je de vriezer al boven krijgt ) en daar wordt het ook enorm warm in de zomer
#2444268
Het is een schuurtje van baksteen.. Totaal niet geisoleerd dus..
Ja hij kan wel in de keuken.. maar zo'n groot lomp ding.. die ook nog geen schoonheidsprijs verdiend... Liever niet:p

We gaan het gewoon proberen.. we zien wel.. wellicht toelichting verder in de winter:P

Bedankt allemaal!
#2447152
ojee, bij ons staat ie ook in de schuur, tweedehandsje via mp, nooit bij stil gestaan bij ellende in de winter, wel in de zomer, toen het zo warm was, maarja, tis bij ons ook niet anders, we kregen hem net niet door het trappengat naar de zolder  :-\
lianneke schreef: Nah, dat is bij mijn vriezers ook, ze staan al jaaaaaaaaren in de schuur en het kan in Oost-Groningen flink ;D vriezen hoor!!
Maar ze doen het nog perfect (afkloppen ::))
Vorige winter heb ik ze zelf uitgezet omdat het zo hard vroor.

Wanneer zet je ze dan uit en laat je de deksel dan wel dicht of juist open, heb echt geen idee  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door