Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door helenavantroje
#2440660
Die kwam ik vanmorgen tegen in de supermarkt, mooie dikbevleesde grote kikkerbillen, niet te duur ook. Dat kan ik toch wel als bot geven?
Door Martine-Tom
#2440663
Iew...
Geloof ook niet dat Tom die zou eten. Heb wel gelijk iets om in te vullen bij welk dier ik uit principe niet zou voeren  :biggrin2:
Door nicolette
#2440671
Ze zeggen dat het weg heeft van kip, zelf nog nooit gegeten en ook nog nooit gezien in de supermarkt.

Gr. Nicolette
Door Martine-Tom
#2440691
vanaalst schreef: weleens gezien hoe ze aan die kikkerbillen komen? hoe die gescheiden worden van de kikker?
Dat dus, principieel tegen kikkerbillen...
Door miik
#2440699
Ik heb een keer bij restvlees van mn poulier een portie kikker en een portie krokodil gehad. Beide zou ik noooit kopen uit princiepe.
Mn honden (alle 4) vonden beide niet lekker, uiteindelijk met lange tanden opgegeten.
Door Martine-Tom
#2440710
Lizzy schreef:

Eetsmakelijk :-X :'( :-X :'(

Kikkerbillen zijn serieus so not done.
:'( :'( :'( :'( :'(
Hoe zielig....
Door flightleader
#2440730
Inderdaad, vroeger vond ik dat lekker, sinds wanneer ik weet hoe de billetjes van de kikker gescheiden worden  :puke:
Zou ze ook niet geven aan mijn Billy.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2440785
weet je het zeker?
heb dit filmpje niet gezien maar een tijd geleden op tv...
ze pakken de kikker beet en trekken zo zn poten eraf....kikker word daarna op de grond geflikkert....
Door Greece
#2440787
Ik heb het nooit gezien maar heb ooit eens gehoord dat ze levend gewoon gedeeld worden.
Dus nee ik kijk ook niet.
Door eelke
#2440788
vanaalst schreef: weet je het zeker?
heb dit filmpje niet gezien maar een tijd geleden op tv...
ze pakken de kikker beet en trekken zo zn poten eraf....kikker word daarna op de grond geflikkert....
Mjah, zo'n vermoeden had ik dus al  :-[
Arme kikkers....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door