Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2433846
Hoi

ik ben aan het onderzoeken welke KVV er zonder gluten en granen, synthetische toevoegingen en met natuurlijke calciumbron zijn.
Ik kon mijn antwoord zo even niet hier in de topics vinden, dus sorry als het er al wel vermeld staat..

Nu ben ik absoluut nog een leek op dit gebied dus corrigeer me als ik het fout heb..

Smuldier:geen gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoegingen?
rodi:wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
energique: wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
carnibest: wel gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
tinlo: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
Darf eco: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
Tammenga: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?
Lotgering geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging?

Er zullen vast nog wel een aantal merken zijn met hun samenstelling, dus ik ben heel benieuwd of ik het goed heb?


Groetjes Cindy
#2433863
[quote="cindybijl"]
Hoi

ik ben aan het onderzoeken welke KVV er zonder gluten en granen, synthetische toevoegingen en met natuurlijke calciumbron zijn.
Ik kon mijn antwoord zo even niet hier in de topics vinden, dus sorry als het er al wel vermeld staat..

Nu ben ik absoluut nog een leek op dit gebied dus corrigeer me als ik het fout heb..

Smuldier:geen gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoegingen? wel synthetische toevoeging
rodi:wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? wel synthetische toevoeging
energique: wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? natuurlijke calcium, wel synth. toevoeging
carnibest: wel gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? wel synthetische toevoeging
tinlo: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? durf ik zo niet te zeggen, ken het merk niet
Darf eco: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? geen synthetische toevoeging
Tammenga: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? ken ik niet
Lotgering geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? ken ik niet

Er zullen vast nog wel een aantal merken zijn met hun samenstelling, dus ik ben heel benieuwd of ik het goed heb?


Groetjes Cindy
[/quote]

hoop dat je hier wat aan hebt.
#2434354
Ik heb de gaatjes nog even opgevuld:
Smuldier:geen gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoegingen? wel synthetische toevoegingalleen de vleescompleet is glutenvrij
rodi:wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? wel synthetische toevoeging
energique: wel gluten en granen, geen natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? natuurlijke calcium, wel synth. toevoeging
carnibest: wel gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? wel synthetische toevoeging
tinlo: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? durf ik zo niet te zeggen, ken het merk niet Tinlo heeft geen synthetische toevoegingen
Darf eco: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? geen synthetische toevoeging
Tammenga: geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? ken ik nietGeen synthetische toevoegingen
Lotgering geen gluten en granen, wel natuurlijke calciumbron, synthetische toevoeging? ken ik nietgeen synthetische toevoegingen, in de lamrijst zit rijst (gluten) en groente
Als je 4 of 5 diersoorten hoort te voeren van een merk kvv dan kan je er wel vanuit gaan dat ze geen synthetische vitamine en mineralen (premix) toevoegen om het compleet te maken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door