Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tobi Kooiker
#2428953
[quote="Bernie"]
In de premium versies zitten dierlijke vezels, als in bijvoorbeeld vacht.
[/quote]

Oké, ik dacht misschien hun best verkochte versie ofzo :biggrin2:
Kan iemand mij ook nog vertellen wat de Groentemix van Tinlo toe kan voegen aan het kvv-menu?
Is dit een noodzakelijk onderdeel? Zo ja, hoe vaak moet je dat dan geven? Kun je dat als een maaltijd geven of mix je dat met een andere smaak?
Door M@rina
#2428980
De groentemix kan je gewoon als maaltijd geven 1x of 2x per week. Er zit in: verse gepureerde groenten, kippenvlees, makrelen, runderpens, boekmaag en kippenbotten.  In de andere Tinlo varianten zit geen groente meer verwerkt vandaar dat ze deze versie ontwikkelt hebben.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2429441
[quote="Tobi Kooiker"]
Wie weet wat de toevoeging *Premium* bij sommige soorten Tinlo Barfmenu eigenlijk inhoudt?
Ik vind het nergens op hun site.
[/quote]

Bij de premium versie van tinlo zit alleen het dier wat er op staat, dus hert is alleen hert, konijn is alleen konijn, bij de gewone versie zit vaak als bot kippenbotten in, dus als je denkt dat je hond allergisch kan reageren op kip dan zal je de premiumversie moeten proberen.
Ik heb ze pas besteld(lastig om aan te komen) heb ze dus binnen en moet ze gaan proberen, ben benieuwd hoe ze zijn..
Door M@rina
#2429461
[quote="Extreme"]
Bij de premium versie van tinlo zit alleen het dier wat er op staat, dus hert is alleen hert, konijn is alleen konijn, bij de gewone versie zit vaak als bot kippenbotten in, dus als je denkt dat je hond allergisch kan reageren op kip dan zal je de premiumversie moeten proberen.
Ik heb ze pas besteld(lastig om aan te komen) heb ze dus binnen en moet ze gaan proberen, ben benieuwd hoe ze zijn..
[/quote]

Sorry maar dit klopt niet. In de hert premium zit naast hertenvlees  kippenbot en kippenvlees, in de paard premium zit naast paardenvlees eendenbot en eendenorgaan.  De lam premium is de enige premium van tinlo die echt alleen lamsonderdelen bevatten.
Van de niet premum varianten bevat de kip alleen kip, de konijn alleen konijn, de eend alleen eend etc. etc. het dus juist niet de premiumvariant die 1 diersoort bevat.
Door nienk
#2429542
op de site van tinlo kan je het precies vinden, dan weet je het zeker. en mocht je dan nog vragen hebben, ze zijn best snel en aardig met mail beantwoorden! (ik heb in tijden van het beginne van Reus zijn eliminatie dieet wat contact met een mevrouw Tinlo gehad)
Door M@rina
#2429580
[quote="nienk"]
op de site van tinlo kan je het precies vinden, dan weet je het zeker. en mocht je dan nog vragen hebben, ze zijn best snel en aardig met mail beantwoorden! (ik heb in tijden van het beginne van Reus zijn eliminatie dieet wat contact met een mevrouw Tinlo gehad)
[/quote]

Ik heb de info van hun site gehaald  ;)
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2429740
[quote="M@rina"]
Sorry maar dit klopt niet. In de hert premium zit naast hertenvlees  kippenbot en kippenvlees, in de paard premium zit naast paardenvlees eendenbot en eendenorgaan.  De lam premium is de enige premium van tinlo die echt alleen lamsonderdelen bevatten.
Van de niet premum varianten bevat de kip alleen kip, de konijn alleen konijn, de eend alleen eend etc. etc. het dus juist niet de premiumvariant die 1 diersoort bevat.
[/quote]
>:( >:( ahhhh wat een geluk dat ik dit nu lees, had op een andere site(ga gelijk zoeken welke) begrepen dat alleen het dier erin zat wat je kocht, in ieder geval geen kip ergens in, begrijp nu dat er in de hert premium wel kip zit  ::), ga straks even gelijk alle rollen goed lezen, had ze binnen en heb ze in de vriezer gelegd  :doh: beter lezen  8)
Save by the bell
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2429932
[quote="bernerfan"]
Dat zou je van TinLo deLuxe moeten hebben, deze bevat geen kip en geen rund
[/quote]

Ja het blijkt dat ik de luxe pakket had gekocht, maar had in mijn hoofd dat het alleen maar premium bevatten van alle varianten. pfffff

Gisteren heeft ze van kiezenbrink de bosduivenmix gekregen, ging er in met smaak, alleen krabt ze zich nu helemaal rot, kwam ook mais tegen, dus het is wel zeker dat ze niet tegen granen ed kan. Weer een stap verder, nu de mixen van tinlo uitproberen en kijken hoe ze het daar op gaat doen.
Door Tobi Kooiker
#2430845
[quote="bernerfan"]
Dat zou je van TinLo deLuxe moeten hebben, deze bevat geen kip en geen rund en bevat wel de premium versies
[/quote]

Ik heb op de site van Caroba inderdaad ook het de luxe pakket (10 x 1 kilo met eend, makreel, konijn, lam en paard) gezien en heb begrepen dat dat uit soorten bestaat waarbij inderdaad niet aangevuld wordt met rund en/of kip. Zijn dat in het pakket dan andere rollen dan de rollen die los verkocht worden, of zijn die smaken sowieso van 1 diersoort, ook als je ze los koopt?
Door kwiebus
#2430946
Als je echt één wil waar enkel dat dier in zit wat erop staat, dan kan ik je Dinapet aanbevelen, wordt trouwens geproduceerd in een fabriek in Antwerpen waar ook vlees voor Carrefour en Colruyt versneden en verpakt wordt, dus échte menselijke consumptie...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door