Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door joel
#2428993
Wat kan ik doen met die runderluchtpijp die ik besteld heb?
Dacht hem  gewoon te geven, maar nu ik hem gezien heb......weet ik dat niet zeker :-[
Iemand een tip? Zou ik het bv buiten kunnen drogen?
#2429039
Ik knip ze altijd in de lengte open en laat mijn honden er dan rauw op knabbelen, of ik gooi ze in hun geheel in de droger en geef het dan als snack. Is leuk spul! Je kunt er ook ringetjes van snijden en die drogen en als snack geven. Zelf snij ik ze graag in de lengte door, om te voorkomen dat er een ring blijft plakken in de slokdarm. Ik weet niet of die angst gegrond is, maar voor de honden maakt het niet uit en ikzelf slaap er beter door! :D
#2429548
Luchtpijp wordt hier niet verteerd. Of ze kotsen de ringen weer uit, of ze poepen ze zo ongeveer heel weer uit. Ze vinden ze overigens wel lekker, maar helaas pindakaas, geschrapt van het snackmenu.
Gebruikersavatar
Door pike
#2429640
Ik snee de ringen los en droogde ze om als snack te geven. Maar hier ook: Kraakbeen wordt niet goed verdragen en ondanks dat ze ze erg lekker vinden zijn ze daarom ook hier van het snackmenu geschrapt.  ;)
#2429826
zhiva schreef: geen idee wat je met die luchtpijp moet doen, maar wilde alleen maar even zeggen

:smitten: wat een beauty van een hond...... zucht.  :-*
Oeps, goed dat je het zegt, ik had, geheel tegen mijn eigen gewoonte in, het ondeschrift niet gezien. GAAF!

Suzanne
Gebruikersavatar
Door joel
#2437583
zhiva schreef: geen idee wat je met die luchtpijp moet doen, maar wilde alleen maar even zeggen

:smitten: wat een beauty van een hond...... zucht.  :-*
Hihi, dank je wel! Ben ook heel trotse hondebezitter !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door