Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2424443
Wel, dat zijn heel mooie karkasjes.
Die van mij waren veeeel kaler.  En donkerder  ???  De orgaantjes zaten er wel nog in, geen darmen. 
De katten zijn er niet gek van, terwijl dat meestal wel is van kwartel.  Begin zo te denken of die misschien niet helemaal goed meer waren  :-\
Ik weet niet van waar ze kwamen oorspronkelijk, ik heb ze van iemand overgenomen. Dus je weet nooit wat ermee gebeurd is natuurlijk...
Door ChantalKrijn
#2424667
[quote="ulla"]
Hm ze nemen dus foto,s van openbare fora,s nah ja. ::)
Er staan er nog meer op zelfs van stukken bot die ik in ontlasting vond een tijd geleden. >:(
[/quote]

Als je wilt haal ik hem weg hoor :-[
Door ulla
#2424689
[quote="ChantalKrijn"]
Als je wilt haal ik hem weg hoor :-[
[/quote]

Nee ben je gek, je weet dat je openbaar foto, s plaatst, enne het zijn toch mooie karkasjes. ;D
Door ChantalKrijn
#2424691
[quote="ulla"]
Nee ben je gek, je weet dat je openbaar foto, s plaatst, enne het zijn toch mooie karkasjes. ;D
[/quote]

Ja zijn prachtige karkasjes ! ;D ;D
Door Too
#2427909
[quote="robbiekomvoor"]
De kwartel karkasjes van versvoer vond ik de mooiste,blote kwartels,zonder borstfilet en ook zonder orgaantjes,dacht ik.
Ik denk dat ze iets van 70,80 gram wegen.
De karkasjes van Richard/Degomeat zijn behoorlijk kaal en wegen wat minder,50,60 gram schat ik.[/quote]

Die heb ik nu [toch?], ze zijn wat kaal maar niet onoverkomelijk -dames poepen keurig -
er zit nog een hartje in en wegen zo tussen de 40 en 70 gram en dat is voor hier bijna ideaal ofwel 1 per beest danwel samen delen.. niet teveel knippen en gedoe.
Door smulpaap
#2427927
Ik ben grootverbruiker qua kwartelkk .... Noa de oudste eet ze vaak , ik heb ze altijd van Vers Voer , de laatste levering wogen ze 100 a 130 gram dik bevleesd en zo nu en dan wat orgaantjes erin . Hele kwartels moeten ze hier alle drie niet maar karkasjes vinden ze heerlijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door