Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bahatiboerboels
#2426107
Er is mij vertelt door iemand die ook barft dat je 1x per week cranberry supplement moet geven voor de blaas.

Kan dit kwaad en is dit noodzakelijk?

Mijn Amerikaanse bulldog die helaas na 11 jaar is overleden had wel op oudere leeftijd last van steentjes en gruis in de blaas.

Is dit door cranberry te voorkomen?

Gr.patricia
Door Lizzy
#2426807
Assertive boerboels schreef: Er is mij vertelt door iemand die ook barft dat je 1x per week cranberry supplement moet geven voor de blaas.

Kan dit kwaad en is dit noodzakelijk?

Mijn Amerikaanse bulldog die helaas na 11 jaar is overleden had wel op oudere leeftijd last van steentjes en gruis in de blaas.

Is dit door cranberry te voorkomen?

Gr.patricia
Ik ben wel benieuwd naar wie dit heeft verteld. Want het is onzin, om 1 keer per week cranberry te geven, ongeacht wat je voert.

Voor je Amerikaanse Bulldog geldt de vraag "wat voor steentjes gruis had hij in zijn blaas". Want je hebt diverse soorten en die vragen allemaal een andere behandeling en hebben ook allemaal een andere oorzaak. En cranberry is in de verste verte totaal niet de oplossing voor alle soorten steentjes, sterker nog, bij sommige steentjes/honden/situaties werkt het juist steentjes in de hand.

Barfplaats wordt gesponsord door