Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door malimaniac
#2425065
Gister was Kimbra extreem misselijk. Heel veel aan het slikken en wilde alles opeten wat los en vast zat. Haar deken, papiertjes, sigaretten peuken en kilo's gras. Uiteindelijk is ze met hulp van mij (door haar maag te masseren) aan het braken gegaan en is alles er weer uitgekomen. Daarna was ze nog niet lekker en wilde nog steeds alles eten. Haar een beetje spiervlees gegeven en wat water laten drinken. Hierop volgde een grote boer en toen ging het eindelijk weer beter met het meisje. Ze wilde zelf naar de kennel en is daar als een blok in slaap gevallen. 's Avonds was ze weer helemaal de oude en daagde Iza alweer uit voor een spelletje.
Pff was wel ongerust over m'n meisje!
Door Drijver
#2425205
Het is heel vervelend als ze dat doen. Ik heb hier ook een hond die dat met regelmaat doet. Blaadjes, gras, aarde, alles gaat naar binnen. Hij stofzuigt dan zelfs de haren van de vloer. Ik laat hem maar, zolang hij maar geen peuken eet. Na het braken is het weer rustig. Inderdaad slikt hij dan ook vaak en met gestrekte kop.
Gelukkig doet hij het zelden.
Ik heb alleen niet gevoel dat hij misselijk is, ik heb meer het idee dat hij vezels ofzo nodig heeft om.. ja waarom? Om zijn maag te reinigen?
Door TMG1961
#2425408
Gelukkig gaat het weer beter met haar. Ik ben in dat soort situaties een stresskippetje..had al bij DA gezeten.
Geef haar nog maar een dikke knuffel van mij en een pootje van Pixie
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2425429
Sanne heeft dit ook heel af en toe en wat bij haar helpt is om een volkoren cracker of boterham in kleine stukjes uit de hand te voeren.
En  even rustig de buik masseren, vaak komt er dan een forse boer omhoog, wat erg oplucht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door