Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2424508
Mag een kat okugest hebben? Poezewoes voelt zich kennelijk net lekker, ze wilde eerst niet eten maar heeft met voeren toch wat kalkoenfilet gegeten. Ze heeft een beetje last van haar nieren en krijgt iedere ochtend een half tabletje fortekor 5mg. Ze weegt rond de 4kg

Als ze okugest mag hebben hoeveel mag ze dan hebben..een half tabletje? Het geven is geen probleem, ze is gewend iedere ochtend een tabletje te krijgen en heb daar na een paar jaar wel ervaring mee
Laatst gewijzigd door TMG1961 op za 11 aug 2012, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#2424555
Limpy schreef: Is het incidenteel dat poes niet eet of komt het vaker voor?
Ze eet toch nier brok/blik en af en toe wat vers mee van pixie?

Als het voer weigeren incidenteel is zou ik er niet gelijk okugest indoen, maar das gewoon mijn gevoel.
Is incidenteel, zag vanmiddag tijdens water geven planten dat ze buiten ook overgegeven had. Ze eet normaal blik (gewoon), nierbrokken en af en toe wat spiervlees/vis van Pixie mee. Ze kwam toenstraks wel in haar bakje kijken of er wat te eten viel, heb haar nog paar brokjes gegeven waar ze een paar van gehad heeft.

Ik kijk het even aan, maar mag ze wel okugest hebben? Ze is een jaar of 17
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door