Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Barf
#2421464
Sinds kort heb ik een laekens herderpupje van drie maanden. Sinds een week barft ze, daarvoor stond ze op brokken en kvv bij de fokker, het kauwen en kluiven van zachte botten gaat prima nu.
Zou ik haar al kwartels en baby konijntjes kunnen voeren ?
Door Lizzy
#2421635
Barf schreef: Sinds kort heb ik een laekens herderpupje van drie maanden. Sinds een week barft ze, daarvoor stond ze op brokken en kvv bij de fokker, het kauwen en kluiven van zachte botten gaat prima nu.
Zou ik haar al kwartels en baby konijntjes kunnen voeren ?
Gefeliciteerd!
Maar ze eet dus al vleesbotjes? Dan kan kwartel en babykonijn wel hoor. Zacht zat.
Door Barf
#2421746
Lizzy schreef: Gefeliciteerd!
Maar ze eet dus al vleesbotjes? Dan kan kwartel en babykonijn wel hoor. Zacht zat.
Ja ze eet kippenekken en eendenekken en kippekarkas, vandaag krijgt ze een eendekopje
Ze kauwt heel goed nu, ze moest alleen nog even leren haar poot er ook op te zetten :biggrin2:
Door Mevroi Kruim
#2421817
Wat geweldig leuk, een Laekense! Gefeliciteerd met je knurfje!
Kwartel en konijn is zachter dan een flinke eendennek dus dat kan ze prima hebben. Parelhoen is ook een aanrader.
En poot er op, tja, dan krijg je vieze handjes en sommige hondjes vinden dat heel erg ieeuw  ;D
Door Barf
#2421831
Mevroi Kruim schreef: Wat geweldig leuk, een Laekense! Gefeliciteerd met je knurfje!
Kwartel en konijn is zachter dan een flinke eendennek dus dat kan ze prima hebben. Parelhoen is ook een aanrader.
En poot er op, tja, dan krijg je vieze handjes en sommige hondjes vinden dat heel erg ieeuw  ;D
Dank je wel, we zijn ook erg blij met haar, stonden op de lijst voor volgend jaar maar onverwachts heeft er een pupkoper afgezegt en ja, toen ik dat koppie zag was ik meteen verliefd :biggrin2:
Maar ze vind het barfen met haar poten niet vies, ze moest het gewoon even leren dat het beter werkt als je je poot erop zet :biggrin2:
Mooi gaat meteen parelhoen erbij halen voor het kleine monster ;)
Door Barf
#2426646
pleuntje schreef: Veel plezier met je pupseltje. Ik ga dat barfen voor pups goed volgen. Krijg begin volgend jaar ook een pupje.
Nou ze barft al als een grote hond hoor, vandaag kreeg ze een duifje en dat heeft ze helemaal opgepeuzeld ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door