Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2420953
Iemand ervaringen met DHL-for-you? Heb er zaterdag m'n eerste pakje gebracht (omdat die dichterbij zit dan het postagentschap en ook goedkoper is), vandaag istie opgehaald door de chauffeur en nu afwachten wanneer die klojo het bezorgt :) Heb in ieder geval doorgegeven dat het onderweg is, hoor vanzelf wel of en wanneer het aangekomen is...
Door Lil
#2420963
nog geen ervaring mee. Het lijkt me wel handig, dus ik wacht eigenlijk op ervaringen van anderen.  ;) :)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2420966
ChantalKrijn schreef: Geen idee wat het is maar waarom is die man een klojo?
Omdat m'n pakje al vanaf zaterdag ligt en nu pas opgehaald is :biggrin2:

[me=Mien 5-tal]reikt korreltje zout aan.[/me]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2420983
Mien 5-tal schreef: Omdat m'n pakje al vanaf zaterdag ligt en nu pas opgehaald is :biggrin2:

[me=Mien 5-tal]reikt korreltje zout aan.[/me]
Dl rijdt volgens mij niet eens op zaterdag. Maar goed, geef op zaterdag wat bij het postkantsoor af en het wordt ook pas maandag opgehaald. Een geheel vreemd gebruik is dat dus niet.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421005
Angelique schreef: Dl rijdt volgens mij niet eens op zaterdag. Maar goed, geef op zaterdag wat bij het postkantsoor af en het wordt ook pas maandag opgehaald. Een geheel vreemd gebruik is dat dus niet.
vanaalst schreef: yep, klopt
[me=Mien 5-tal]reikt nog meer korreltjes zout aan.[/me]
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421017
Ach, lekker belangrijk. Ik vraag gewoon of iemand ervaring heeft met DHL for you en hoe lang ze erover doen om je pakje af te leveren. Niet of ze zaterdag wel of niet werken. En ojee, heb ik die hardwerkende chauffeur toch zomaar een klojo genoemd  :o

En daarbij wist ik al dat hij het vandaag pas op ging halen, alleen had ik dat hier niet bij gezet omdat het me niet ter zake doende leek.
Door ChantalKrijn
#2421021
Ik vroeg toch gewoon waarom je die meneer een klojo noemde? Misschien had je nog andere, niet ter zaken doende, dingen niet verteld ::)
Iemand een klojo noemen omdat hij in het weekend vrij is..
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421024
ChantalKrijn schreef: Ik vroeg toch gewoon waarom je die meneer een klojo noemde? Misschien had je nog andere, niet ter zaken doende, dingen niet verteld ::)
Iemand een klojo noemen omdat hij in het weekend vrij is..
Psst, ik doe bijna hetzelfde werk en men noemt mij ook een klojo, terwijl ik om de week wel op zaterdag werk ;)

Anyway, niemand die dus iets verstuurd heeft met DHL en Lil die wacht op ervaringen van anderen. Ik laat het weten als het aangekomen is :)
Door ChantalKrijn
#2421027
Volgens mij komt mijn boodschap niet helemaal over.
Ik vind niet dat je die man zomaar klojo mag noemen, ook al noemen mensen jou wel klojo. Dat doet niet ter zake.

En ik weet nu nog steeds niet wat DHL for you is
Door sella
#2421029
Omdat jij onvriendelijk bejegend wordt, is iedereen een klojo die niet precies hetzelfde werk doet?
Met korreltje zout nog steeds bizar onredelijk en onlogisch 8)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421045
ChantalKrijn schreef: Volgens mij komt mijn boodschap niet helemaal over.
Ik vind niet dat je die man zomaar klojo mag noemen, ook al noemen mensen jou wel klojo. Dat doet niet ter zake.

En ik weet nu nog steeds niet wat DHL for you is
Ow sorry. Das een pakjesbezorgdienst net als PostNL, maar dan van DHL en voor particulieren (die doen normaal voornamelijk bedrijven). Ik vind klojo niet zo bezwaarlijk, heeeeel stuk minder dan kl**tzak, l*l of noem maar een dozijn scheldwoorden op. Blijkbaar is dat voor jou wel zo, sorry daarvoor. Zal er eens aan proberen te denken.
sella schreef: Omdat jij onvriendelijk bejegend wordt, is iedereen een klojo die niet precies hetzelfde werk doet?
Met korreltje zout nog steeds bizar onredelijk en onlogisch 8)
Das ook een creatieve invulling, die had ik nog niet bedacht, top! 8) En zoals hierboven gezegd, ik vind dat niet zo onvriendelijk als anderen dat vinden 8)
Door sella
#2421055
Ik vindt het heel asociaal klinken.
Het is niet normaal om zo over iemand, ook al ken je de persoon in kwestie niet, zo te schrijven of te praten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door