Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2419303
Omdat we morgen waarschijnlijk naar Rotterdam gaan om te shoppen, en ik nog wat barf vlees nodig heb, dacht ik, 1 + 1=...:)
Maar, kun je bij beide gewoon langs gaan en dingen kopen?
Ik zie op de site van IC staan dat ze een bestel termijn van 3 werkdagen hanteren...nu heb ik niet zo heeeeeeeeeel veel nodig, gewoon wat spiervlees, misschien wat ribben... even voor tussendoor.

Hoe doen jullie dat? Bij welke gaat het afhalen het makkelijkst?
Door henneke
#2419307
je kan er ook gewoon langs hoor , kijk dan heb je kans dat iets er niet is maar er is zoveel dat je vast wel lekkere dingen kan scoren hoor .vergeet niet dat je niet kan pinnen bij het IC
Gebruikersavatar
Door Berna
#2419309
henneke schreef: je kan er ook gewoon langs hoor , kijk dan heb je kans dat iets er niet is maar er is zoveel dat je vast wel lekkere dingen kan scoren hoor .vergeet niet dat je niet kan pinnen bij het IC
Je kunt gewoon pinnen hoor bij IC ;-) heb er pas nog gewoon gepind. Ik zou ze even bellen voor die ribben. Dat hebben ze niet altijd liggen. Met name orgaan kun je altijd zo krijgen. En spiervlees heb ik er nog nooit gehaald.. dat zou ik niet weten.
Door eelke
#2419316
henneke schreef: je kan er ook gewoon langs hoor , kijk dan heb je kans dat iets er niet is maar er is zoveel dat je vast wel lekkere dingen kan scoren hoor .vergeet niet dat je niet kan pinnen bij het IC
Ah dat is een handige tip!
Dan denk ik dat we daar eens langs gaan, SW heb ik al een aantal keer gehad met een groepsbestelling, dus eens kijken wat IC doet.
Berna schreef: Je kunt gewoon pinnen hoor bij IC ;-) heb er pas nog gewoon gepind. Ik zou ze even bellen voor die ribben. Dat hebben ze niet altijd liggen. Met name orgaan kun je altijd zo krijgen. En spiervlees heb ik er nog nooit gehaald.. dat zou ik niet weten.
Bot heb ik niet per see nodig, maar is altijd een 'risico' met bestellen omdat het hard kan zijn, dus ik kijk wel even of ze mooie zachte hebben, en anders pech.
Spiervlees heb ik wel bij SW meebesteld, en dat was best prima. Vaak wel vet, maar dan voer ik het in combinatie met bot van konijn bv, iets niet-vets. Heb ook nog wat kalkoen, maar daar wil ik niet alles van voeren aan Gijs, omdat ik het later in het eliminatie dieet wil gebruiken bij Joep.
Dan hoef ik ook pas volgende week zaterdag te bestellen bij degomeat, komt handiger uit.
Orgaan heb ik nog veel van de SW levering. Maar spiervlees gaat altijd zo hard he...
Gebruikersavatar
Door Berna
#2419330
Als je IC belt en zegt dat je zachte ribben wil, dan krijg je die in de regel wel ;-) Ik heb al verschillende keren ribben gehad van IC. En die waren altijd prima, als je bij bestelling zegt dat je ze gezaagt wil hebben, dan doen ze dat ook nog voor je.

Maar inderdaad het spiervlees vliegt er door..
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2419853
Bij SW kregen wij laats een "uitverkocht" op alles wat we kwamen halen zonder te bestellen (hele runderpens, eendennekken en long), dus ik zou voor de zekerheid even bellen als je iets perse wilt hebben.

Bij SW kan je iedergeval NIET pinnen
Door Nynke
#2420067
Berna schreef: Je kunt gewoon pinnen hoor bij IC ;-) heb er pas nog gewoon gepind. Ik zou ze even bellen voor die ribben. Dat hebben ze niet altijd liggen. Met name orgaan kun je altijd zo krijgen. En spiervlees heb ik er nog nooit gehaald.. dat zou ik niet weten.
Weet je dat zeker ?? Ik ben er een week of 3-4 geleden nog geweest en toen hadden ze nog geen pinapparaat  :-\
Door eelke
#2420097
Nynke schreef: Weet je dat zeker ?? Ik ben er een week of 3-4 geleden nog geweest en toen hadden ze nog geen pinapparaat  :-\
Het staat op de site...
Gebruikersavatar
Door Berna
#2420222
Nynke schreef: Weet je dat zeker ?? Ik ben er een week of 3-4 geleden nog geweest en toen hadden ze nog geen pinapparaat  :-\
Ben er in Maart en Mei geweest ....beide keren gepint. Bij IC he ;-)
Misschien wassie tijdelijk buiten gebruik?
Door eelke
#2421411
Bij IC geweest, konden voor de deur parkeren (wel een parkeer schijf voor nodig!) en de grote zware tas werd aan mijn vriend gegeven, mocht ik niet dragen  ;D

(hij moest een weten die man....ritjes VSE...etc  ::) )
Niet alles was er, en de kipkarkas was zo kaal dat ik die had laten liggen, maar wel wat geiten en schapen vlees. En een orgaan pakket met een hart, lever, long en kop van lam. En ook nog wat voor ons zelf, dus helemaal happie hier. Leuk om zo eens die vitrine te zien ook!
Door Tanna
#2421482
Ik kom niet meer bij het IC, omdat mijn hond inmiddels helemaal biologisch eet. Jammer hoor, dat pinnen en normaal parkeren er niet eerder was. Het is trouwens ook leuk om eens binnen te lopen bij de Surinaamse supermarkt die verderop zit!
Gebruikersavatar
Door Berna
#2421526
Mooi dat het gelukt is! Ik vind het ideaal daar. Neem daar dan ook vlees voor ons zelf mee, het ziet er vaak erg goed uit. En smaken doet het zeker weten!!

Maar uh… over VSE gesproken…ga je in September nog weer een ritje doen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door