Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wendyv123
#2419254
Bas heeft af en toe last van een gezwollen anus (dikker, rood en een beetje slijm of etterachtig). Zou dit door de Carnibest komen ? Hij heeft altijd mooie harde drolletjes, af en toe zitten ze in zo'n slijmzakje. Hij krijgt ook zo goed als elke dag 5ml zalmolie over zijn eten.
Door wendyv123
#2419434
het is wat rood en opgezet volledig rondom zijn anus, een tijdje geleden had hij dit ook maar een paar dagen later is het vanzelf weg gegaan. Dit heeft hij vroeger nooit gehad, hij is 11 ondertussen. Het is iets van de laatste maanden. Kunnen er ook klierproblemen komen met het ouder worden ?
Door tt-tjes
#2419685
Is hij gecastreerd? Ik heb een shih tzu gehad die op latere leeftijd kleine tumoren rondom zijn anus kreeg door hormoonschommelingen. Ik heb heb toen laten castreren en ze zijn nooit meer teruggekomen.
Door charmed
#2420674
Je zou verwachten dat voeding met veel bot erin dat wel zou kunnen veroorzaken. Met CB heb ik nooit gemerkt dat er hier eentje harde ontlasting had. Met een paar andere merken wel. Juist CB geeft zachte(re) ontlasting (althans bij mijn honden).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door