Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ashley
#2418341
vlees zuur wordt in de vriezer? Ik heb parelhoenkarkas in de vriezer liggen wat toen ik het er in deed goed was en nu ik het er uit haal heeeeel erg overstuur is  :o Het meurt de tent uit.
Ik zet de vriezer altijd op snelvriezen als ik er vlees in doe, het is een vriezer van Liebherr van 1 jaar oud dus daar kan het ook niet aan liggen. En het is alleen parelhoen. Het ene portie is goed, de volgende zuur, er zit geen patroon in, is van 1 levering....

O ja ik ontdooi het vanuit de vriezer in de koelkast. Het gaat de ene avond laat de koelkast in vanuit de vriezer in een afgesloten bak en de volgende avond eten ze dit. Nog nooit problemen mee gehad tot deze parelhoen dus  :-\
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2418350
Dan moet 'ie van tevoren ook al niet helemaal fris meer zijn geweest. Aan je vriezer en ontdooien in de koelkast kan het niet liggen.
Door ashley
#2418364
Ze roken allemaal hetzelfde toen ze de vriezer ingingen....Of ik was verkouden en heb niet goed geroken  :D
Het is alleen vervelend want nu waren we terug van het bos,wilde ze eten geven....zuur  :-X Dus snel drumsticks gehaald. Nu dan maar een extra botsoort uithalen als ik parelhoen pak, just in case.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door