Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Zwitserse herder
#2416508
Hallo,

Ben over een week of 3 ongeveer gestart met het eliminatie dieet.Laska heeft nog nooit zo goed gegeten(is moeilijke eter) en voelt zich beter in zen vel(is veel speelser nu)

Hij krijgt nu barf eend van tinlo.
Krabben doet hij zo niet meer,maar likken aan zijn poten nog wel.
Hij begint ook met zijn kop te schudden,dus ik vrees voor oorontsteking,
zou ik nu al de eend weglaten en iets anders proberen?of nog een week of 3 doorgaan?

Alvast bedankt
grtz Martine ;)
Door Simone V
#2417396
hoi hier ook een witje die kan miepen met eten, maar sinds 3 maanden krijgt ze volledig samengesteld en het gaat er allemaal als koek.
over elimineren weet ik eigenlijk niets af, maar wat ik hier wel eens lees, is dat je 1 soort minimaal 6 weken moet volhouden. hopelijk geeft er nog iemand advies die er wel wat vanaf weet!
Door Miranda 1
#2417681
Heb je je ingelezen op de eliminatiedieet topics die er zijn op barfplaats? Als je die topics heb gelezen dan kun je zelf je vraag beantwoorden.

Je moet minimaal 6 weken 1 diersoort geven die je hond nog nooit eerder gehad heeft. Als hij dan klachten vrij is ga je een ander diersoort toevoegen voor minimaal 2 weken enz enz.

Hoelang heeft je hond brokken gegeten, althans ik ga ervan uit dat je hond brokken heeft gehad. Misschien heeft hij last van ontgiften. Maar hier heb ik geen ervaring mee, maar hierover kun je ook veel op bp lezen. Ik heb wel een allergiehond, maar hij heeft geen last gehad van ontgiften.

Een belangrijke regel van een eliminatiedieet is dat je de tijd moet nemen. Anders gaat het niet werken. Dus niet overhaast dingen toevoegen.

Succes ermee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door