Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#2416861
Zoe en ook Fleur komen niet door de rui. Zoe is begonnen na de sterilisatie en Fleur wat later. Ze blijven haar verliezen en bij zoe wordt het op sommige plaatsen zelfs erg dun. Kan ik de dames iets geven ter ondersteuning? Ze barfen allebei. Zoe krijgt ook een rauw eitje per week. Fleur eet kuikens om de week. Ook heb ik de indruk dat beide dames moeite hebben hun gewicht op peil te houden. Ik geef ze nu ook wat meer eten dan voorheen.
Door sella
#2416944
Hier ook haren haren haren haren oh en haren haren haren. Maar goed Buffel is erg ziek geweest, zijn bovendek zat op een bepaald punt zelfs los.
Het rare weer helpt ook niet mee om de vacht goed te houden heb ik het idee.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2416952
hannabelgje schreef: Zoe en ook Fleur komen niet door de rui. Zoe is begonnen na de sterilisatie en Fleur wat later. Ze blijven haar verliezen en bij zoe wordt het op sommige plaatsen zelfs erg dun. Kan ik de dames iets geven ter ondersteuning? Ze barfen allebei. Zoe krijgt ook een rauw eitje per week. Fleur eet kuikens om de week. Ook heb ik de indruk dat beide dames moeite hebben hun gewicht op peil te houden. Ik geef ze nu ook wat meer eten dan voorheen.
hier zijn ze ook flink aan t verharen, ik heb in bijna iedere kamer zo een plakroller liggen :)
ik geef ze hier nu wat extra visolie en wat spirulina
Door hannabelgje
#2417912
Zoe is helaas niet te borstelen. Dan denkt ze dat ze doodgaat. Voor Fleur heb ik een nep furminator gehaald gisteren. Die ga ik vandaag uitproberen. Ik heb verder na mijn  Frankie nog heel wat borstels :D
Door Lil
#2418142
hannabelgje schreef: Voor de vloer heb ik gelukkig een stofzuiger  :D
Ik ook, maar als ik eerst zo'n rubberen borstel gebruik, dan scheelt dat heel veel stofzakken per jaar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door