Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#2416604
K'eyush heeft 'n bultje op zijn tandvlees... Wat zou dat kunnen zijn? Het zichtbare bultje is niet zo groot, voelt hard. Het gebied er om heen voelt ook opgezet en zie je verder niet. Hij eet goed, is niet sloom, oogt niet ziek o.i.d. Iemand een idee? Tandvleeswoekering? Maar dat voelt toch niet hard? Ik kan geen foto plaatsen...
Door Malamoods
#2417109
In de link staat dus dat je met homeopathie wel wat kunt bereiken.  ;)

Ik heb in elk geval een afspraak bij mijn da gemaakt. De bovenkaak (onder dat bultje) voelt 't ook dik/opgezet. Ik wil dat er toch even naar wordt gekeken... Hopelijk staat hij dat toe, anders ben ik bang dat hij een roesje moet...
Door Malamoods
#2418163
Bij de da geweest, geen roesje nodig gelukkig. Meneer liet 't keurig toe dat wij zijn lip even omhoog hielden, zodat de da 't goed kon bekijken. Geen wratjes... Het is 'n tandvleeswoekering (goedaardig). Hij heeft er verder geen last van, mag gewoon blijven barfen. Wel in de gaten houden. Als 't erg hard gaat groeien, moet hij worden verwijderd. Als 't zo blijft en hij er verder geen last van heeft kan 't blijven zitten....
Door Lil
#2419547
Malamoods schreef: Bij de da geweest, geen roesje nodig gelukkig. Meneer liet 't keurig toe dat wij zijn lip even omhoog hielden, zodat de da 't goed kon bekijken. Geen wratjes... Het is 'n tandvleeswoekering (goedaardig). Hij heeft er verder geen last van, mag gewoon blijven barfen. Wel in de gaten houden. Als 't erg hard gaat groeien, moet hij worden verwijderd. Als 't zo blijft en hij er verder geen last van heeft kan 't blijven zitten....
pfew... gelukkig maar!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door