Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#241611
Vanochtend weer, na 4 weken, voor controle naar de DA geweest. Hij vindt ook, dat Arak er prima uitziet en steeds meer een "echte" hond gaat worden. Arak weet precies wat er van hem verwacht wordt. Zodra hij de behandelkamer in komt, gaat hij regelrecht naar de weegschaal en gaat er netjes op staan. De dierenarts laat daarna de behandeltafel op de grond zakken en Arak loopt (on-aangelijnd) er direct uit zichzelf naartoe en gaat er bovenop staan, om de tafel dan weer rustig omhoog te laten gaan. We moest er wel om lachen en de DA stelde voor, wanneer zij een DVD over de gang van zaken in de praktijk zouden maken, dat Arak dan de hoofdrol mocht spelen. ;) Omdat de bespiering op dit moment niet in verhouding met zijn lichaamsgroei is, heeft Arak vandaag een spierversterkend middel gekregen, om hem een handje te helpen met het opbouwen van de bespiering. Dit zal over 3 weken herhaald worden. De plek van de laatste bloedblaar is helemaal genezen en is ook al weer helemaal begroeid met haar. Op zijn neus komt steeds meer haar terug, maar ik twijfel nog steeds een beetje of de allereerste plek, waar alles mee begon, nog helemaal behaard zal worden. Verder zijn de Prednison-verschijnselen ook zo goed als helemaal verdwenen, zijn ogen zijn niet meer zo bol en zijn buikje ziet er ook weer normaal uit, niet meer zo opgeblazen. Zijn "cherry-eye" zit er nog, maar is niet meer zo erg uitpuilend. Als je hem over zijn bolletje aait en dan zijn huid een beetje naar achteren trekt, dan is ie helemaal onder het ooglid verdwenen. Arak toont, dat hij er geen last van heeft. We doen er dan ook nog niets aan en hopen, dat wanneer zijn schedel wat breder wordt, zijn ooglid er verder overheen trekt. Zoniet, dan zal het met een hechting vastgezet moeten worden. Maar voorlopig willen we hem niet weer gaan pesten en ook nog eens narcose geven. Hij heeft tot nog toe genoeg middelen binnengekregen ......

VANDAAG HEEFT HIJ (HOPENLIJK) VOOR DE LAATSTE KEER PREDNISON GEHAD !!!!
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 14 jan 2005, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lekker kort
#241626
Dat ziet er goed uit allemaal Karin, en die anabolen dat werkt inderdaad goed is mijn berner na d'r ruggemerg ontsteking ook netjes van uit gegroeid.

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Arak, enne daar ben ik nou eigenlijk benieuwd naar, is het nu een blijvertje?
Door danielle1980
#241637
wow geweldig zeg karin. :D
dat klinkt echt fantastisch,
zeker als ie van de prednison af zal zijn.

wat geweldig dat arak zo braaf is zeg :D
(jammer dat t door minder leuke omstandigheden is gekomen :()

ik hoop dat verder ook alles goed zal komen.
maar het lijkt me een echte doorzetter :D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 14 jan 2005, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
#241640
Wat is het toch ook een droppie he ;D. Al zoveel ellende meegemaakt en dan nog zo vol vertrouwen bij de DA ;D :-*. Heerlijk ook dat je geen prednison meer hoeft te geven :D Hopelijk word hij nu snel een sterkte vent :D.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#241657
Wat fijn dat het zo goed gaat met Arak! :) Ik hoop ook dat ie vandaag z'n laatste prednison heeft gehad, en dat ie vanaf nu bezig kan gaan om alle rotzooi uit z'n lichaam te werken (al heeft die 'rotzooi' hem natuurlijk ook geholpen, maar hopelijk kan hij het nu weer helemaal alleen). :)
Door Marion
#241659
Wat fijn zeg :-* Dat ie een mooi, gezond en gelukkig leventje mag hebben en snel helemaal genezen ;)
Door Truus
#241661
Super Karin !!!!! Je geduld en de verzorging heeft een goed resultaat opgeleverd. Ik heb daar echt respect voor hoor 8).
Door Truus
#241662
Fritz schreef: Dat ziet er goed uit allemaal Karin, en die anabolen dat werkt inderdaad goed is mijn berner na d'r ruggemerg ontsteking ook netjes van uit gegroeid.

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Arak, enne daar ben ik nou eigenlijk benieuwd naar, is het nu een blijvertje?
Daar ben ik ook benieuwd naar ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#241671
Fritz schreef: met Arak, enne daar ben ik nou eigenlijk benieuwd naar, is het nu een blijvertje?
Ka houd wijzelijk der mond dicht LOL
Door Lizzy
#241713
Wat een goed nieuws zeg Karin! Als er een DVD gemaakt wordt, mogen wij toch zeker wel een copietje he?!
Door Ollie
#241716
Ja dit is echt goed nieuws zeg! :D

En dat allemaal door jouw liefdevolle zorgzaamheid! :-*

Petje af hoor! ;)
Laatst gewijzigd door Ollie op za 15 jan 2005, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#241735
Karin, het is grandioos, wat jullie voor elkaar hebben gekregen! Petje af! :-*
En Arak? Die gaat vast een heel goed leven krijgen bij jou ergens in de buurt, hoop ik!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#241745
Hartstikke goed Karin, ik ben blij dat het zo goed gaat met dat ventje, dankzei jouw goede zorgen :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door