Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door faya
#2406084
vriendin is met haar hond sinds kort overgestapt op KVV voeren - begonnen met merk van Lotgering. Nu heeft haar hond - die wel een geschiedenis heeft van jeuk, huidirritatie - in zomer erger dan in winter - ineens meer jeuk. Kan dit ontgiften zijn of is er alleen sprake van ontgiften bij BARF?
Door ChantalKrijn
#2406336
Ik heb wel vaker gehoord dat honden die een tijdje Lotgering krijgen jeuk ontwikkelen. Onze allereerste kvv die wij ptobeerden voor Quinta was ook Lotgering. Precies hetzelfde verhaal, en toen we met de Lotgering stopten en Tinlo gingen geven was het over. Maar het kan ook dat hond wel aan het ontgiften is :)
Door faya
#2406698
vraag is eigenlijk of dat het ontgiften kan zijn.... Hond had al jeuk voordat hij Lotgering kreeg, natuurlijk zou dit het kunnen verergeren maar daarvoor eet hij het eigenlijk nog te kort ( net zo'n 3 dagen ) denk ik zelf, ik vraag me meer af of het een soort beginverergering is zoals je bijvoorbeeld bij homeopathie tegenkomt
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2408410
Het valt me bij Kaya de laatste tijd ook op dat ze meer aan het krabben is. Ze stond daarvoor al een half jaar op Barf, dan is ontgiften toch niet ter sprake? Ik moet eerlijk zijn ze is zo vreselijk aan het verharen dat ik dat eigenlijk een beetje de schuld van de jeuk gaf  :-[
Door nienk
#2408583
[quote="zhiva"]
Het valt me bij Kaya de laatste tijd ook op dat ze meer aan het krabben is. Ze stond daarvoor al een half jaar op Barf, dan is ontgiften toch niet ter sprake? Ik moet eerlijk zijn ze is zo vreselijk aan het verharen dat ik dat eigenlijk een beetje de schuld van de jeuk gaf  :-[
[/quote]

hoelang eet ze nu vers, en hoelang heeft ze daarvoor brok/blik/meuk gegeten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door