Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#2406935
jullie het kvv voor de katten?
Darf en tinlo is nog wel makkelijk aan te komen, caroba...
Maar andere merken...carnivoer bijvoorbeeld, daar is echt lastig aan te komen!

Carnibest daar struikel je zo';n beetje over maar dat wil ik dan weer niet voeren.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2407071
Ik voer dat niet, maar heb het in A'dam gewoon in de dw zien liggen in een vriezer.
Anders even mailtje naar CV waar het dichtsbijzijnde verkooppunt is.
Door Martine-Tom
#2407119
Dat heb ik al gedaan maar dan moet ikhet alsnog in mega hoeveelheden bestellen...
Dan kan het ook via versvoer.nl oid ;-)

Ik vraag me gewoon af of ik niet wat adresjes over het hoofd zie, maar net als richards enzo die hebben geen kvv...
En in de dierenwinkels ligt hier niks, zo vooruitstrevend zijn ze hier niet :-\
Door Parelridder
#2407168
Misschien is er wat mogelijk middels een oproepje in Verzamelplaats, dat er meerderen zijn die in die regio zouden willen meebestellen en je zo die voor jou alleen te grote bestelling toch kunt plaatsen?
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#2407177
martine-tom schreef: jullie het kvv voor de katten?
Carnibest daar struikel je zo';n beetje over maar dat wil ik dan weer niet voeren.
Waarom wil je geen CB voeren?
Door Martine-Tom
#2407219
Elise Lecarme schreef: Waarom wil je geen CB voeren?
Rijst en pre-mix.
In mijn opinie zijn er gewoon veel beter kvv's, ik heb er niks op tegen als ze het eens een sporadische keer krijgen maar verder liever niet.

@Parelridder..mss een idee al zijn er volgens mij weinig katten-kvv voerders hier in de buurt...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2407406
Hoe ver zou je ervoor willen rijden?
Ik weet dat Orinake soms kvv meebrengt voor de belgjes, ik meen van Chiva.
Blijkbaar is dat toch nog voordelig, zelfs met de extra vervoerskosten.  Maar ik weet niet welke merken dat zijn.  En om bij jou te geraken, is het nog een eind verder natuurlijk.

Alaska kan je bij kiezebrink krijgen, maar dat wist je vast al.
Door Parelridder
#2407468
Oef.. Zelfs Bergen op Zoom is 3 kwartier rijden :-\ Anderhalf uur heen en terug + die kilometers doe je ook niet als je juist een kleine hoeveelheid van het een of ander wilt..
Door Martine-Tom
#2407487
Nee beetje onhandig  :-\
Nu doe ik het meeste via versvoer.nl, maar ja dan zit je dus aan 150 euro minimaal...
Door eelke
#2407491
www.hanvanvossen.nl

Die heeft van alles, bestelde er mijn smuldier, Gijs kreeg dat nog een tijdje erbij. Hebben ook lotgering, en nog meer soorten. Bezorgt ook zeker bij jou, komt van St Annaland, zonder bezorgkosten ook! En mooie prijzen.
Door Martine-Tom
#2458951
flodder en dwarrel schreef: ik ga 27 september naar vrieden die in kapelle wonen en kan dan eventueel wat voor je meenemen........
Oh dat zou super zijn...
Waar vandaan?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door