Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#240261
Zijn hier ook mensen die zelf muizen hamsters en dat soorten beesten kweken voor hun eigen huisdieren?

Ik zat zo eens even rond te kijken op marktplaats, maar wat zijn die krengen duur zeg :-\

Ik zit er over te denken om ze zelf te gaan kweken, maar ja dat dood maken is een probleem, :-\ dat kan ik dus niet :'(

Nou vertelde een vriendin van mij, als je jonge hamsters hebt en je pakt die in de handen, dan maakt moeke ze zelf dus dood...maar ja ik weet niet tot welke leeftijd ze dat dus doen. ???

Jaja ik weet dat ik een muts ben... dus dat is oud nieuws! :-[ ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240296
Ollie schreef: Zijn hier ook mensen die zelf muizen hamsters en dat soorten beesten kweken voor hun eigen huisdieren?

Ik zat zo eens even rond te kijken op marktplaats, maar wat zijn die krengen duur zeg :-\

Ik zit er over te denken om ze zelf te gaan kweken, maar ja dat dood maken is een probleem, :-\ dat kan ik dus niet :'(

Nou vertelde een vriendin van mij, als je jonge hamsters hebt en je pakt die in de handen, dan maakt moeke ze zelf dus dood...maar ja ik weet niet tot welke leeftijd ze dat dus doen. ???

Jaja ik weet dat ik een muts ben... dus dat is oud nieuws! :-[ ;D
maar als ze dat doen die moeder hamsters dan zijn de jongen nog heel klein en kaal (soort winegums ;D )
dus daar heb je weinig aan om die te voeren buitendat als je ze door de moeder wil laten doodbijten kun je ze net zo goed levend aan de kat geven ...of zie ik dat verkeerd.
Als ik muizen in de voertonnen vind dan zet ik er gewoon een poes bij , dus dan voer ik levend
Door Ollie
#240372
sylvia schreef: maar als ze dat doen die moeder hamsters dan zijn de jongen nog heel klein en kaal (soort winegums ;D )
dus daar heb je weinig aan om die te voeren buitendat als je ze door de moeder wil laten doodbijten kun je ze net zo goed levend aan de kat geven ...of zie ik dat verkeerd.
Als ik muizen in de voertonnen vind dan zet ik er gewoon een poes bij , dus dan voer ik levend
Tja....dat levend opvoeren zie ik niet zo zitten :-\
Op welke leeftijd hebben ze een beetje een redelijk formaat dan? ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240429
Ollie schreef: Tja....dat levend opvoeren zie ik niet zo zitten :-\
Op welke leeftijd hebben ze een beetje een redelijk formaat dan? ???
Nee ik dus ook niet, kijk een wilde muis in de schuur daar heb ik geen probleem mee, maar een zelf gefokt beest wel :-\ volgens mij toch minstens een week of twee
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 12 jan 2005, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#240654
sylvia schreef: Nee ik dus ook niet, kijk een wilde muis in de schuur daar heb ik geen probleem mee, maar een zelf gefokt beest wel :-\ volgens mij toch minstens een week of twee
Ja wilde muizen, heb ik ook geen problemen mee!

Nou, mischien moet ik me er toch over heen gaan zetten, en muizen gaan kweken :-\

Ik sprak gister iemand ,die zijn zoon kweekte muizen voor zijn slang, en die vroor ze gewoon levend in :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240724
Ollie schreef: Ja wilde muizen, heb ik ook geen problemen mee!

Nou, mischien moet ik me er toch over heen gaan zetten, en muizen gaan kweken :-\

Ik sprak gister iemand ,die zijn zoon kweekte muizen voor zijn slang, en die vroor ze gewoon levend in :-\
ja volgens mij doen ze dat voor de winkels ook , ik ken ook wel fokkers die dit met net geboren pups doen die niet goed zijn, dat is heel snel gebeurd :-\ maar ik word er een beetje naar van :-\
Door Ollie
#240726
sylvia schreef: ja volgens mij doen ze dat voor de winkels ook , ik ken ook wel fokkers die dit met net geboren pups doen die niet goed zijn, dat is heel snel gebeurd :-\ maar ik word er een beetje naar van :-\
Ja bah, het idee hé? :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240728
Ollie schreef: Ja bah, het idee hé? :-\
Ja ik geloof dat ik ze dan toch liever levend voer , volgens mij zijn ze dan sneller dood :-\
Door Ollie
#240750
sylvia schreef: Ja ik geloof dat ik ze dan toch liever levend voer , volgens mij zijn ze dan sneller dood :-\
Ja daar twijfel ik ook aan, want die kat van ons gaat er eerst eens een tien miuten meespelen, omhoog gooien en dat soort dingen :-\

Ik heb hem trouwens omgedoopt tot Jesse, ik had steeds het kerstkiedje van Noël in m'n hoofd :-\
Gek werd ik ervan ::) ;D
Door gonny
#240756
Ollie schreef: Ja daar twijfel ik ook aan, want die kat van ons gaat er eerst eens een tien miuten meespelen, omhoog gooien en dat soort dingen :-\

Ik heb hem trouwens omgedoopt tot Jesse, ik had steeds het kerstkiedje van Noël in m'n hoofd :-\
Gek werd ik ervan ::) ;D
OOO, jesse paint a picture.....lalalalalalala.... ;D
Door Ollie
#240767
gonny schreef: OOO, jesse paint a picture.....lalalalalalala.... ;D
??? Die ken ik lekker niet! ::) Nanananaaaa ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240791
Ollie schreef: ??? Die ken ik lekker niet! ::) Nanananaaaa ;D
Ik wel, en nu krijg ik em niet meer uit mijn hoofd...bedankt Gonny ::) ;D

Leuke naam trouwens Ingrid :D
Door gonny
#240792
Ollie schreef: ??? Die ken ik lekker niet! ::) Nanananaaaa ;D
jawel joh!!!! elton john!!!! :P
Door gonny
#240793
sylvia schreef: Ik wel, en nu krijg ik em niet meer uit mijn hoofd...bedankt Gonny ::) ;D

you're welcome ;D ;D
Door Ollie
#240794
sylvia schreef: Ik wel, en nu krijg ik em niet meer uit mijn hoofd...bedankt Gonny ::) ;D

Leuke naam trouwens Ingrid :D
Oeps... ik ken em wel! :-\ Nou ja alles beter dan kerstliedjes ;D

Jaaa ik vond het ook wel een leuke naam :D hij luistert er ook al een beetje naar als ik met z'n voerbakkie over de grond rammel! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door