Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Rusty2010
#2405833
Een lap pens aan één stuk is niet weggelegd voor Rusty, hij zal het wel te bewerkelijk vinden.
Ook een hertetong is hem te veel werk.
Hij bewaakt het, zonder te grommen welliswaar, tegen de poesjes met al zijn 17 kilo maar lekker knabbelen, scheuren en kauwen, ho maar ! :-\
Wel geknipt in hapklare stukjes  gaat er zonder probleem naar binnen.
Een runderstrot heeft ie twee dagen bewaakt tegen de boze wereld om hem heen, ik heb het maar weggegooid dus laten hongerlijden is ook geen optie.
???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2405851
Dan maar in stukjes, ook goed, het moet natuurlijk wel naar binnen. Hier had ik er ook wel wat die je zag kijken van....en jaaa en waar is nou mijn eten? Kwam alleen maar gezeur onderling van, dus sinds die tijd, in stukken in de bak.
Door eelke
#2405900
Joep is ook zo'n miepert, maar langzaamaan krijgt hij meer ervaring, en leert hij het. Is moest het een half jaar geleden echt niet wagen om een groot stuk spiervlees te geven, dat at hij echt niet op, snapt hij niet ofzo. Nu wel, hij weet nu dat hij er geduld voor moet hebben.
Door Rusty2010
#2406295
Thea schreef: De hapklare stukjes pens iedere week iets groter maken.
Dan word het vanzelf een grote lap en eet hij het mss wel.
Is iets om uit te proberen, ook de andere tips kunnen nuttig zijn.
Het is niet de bedoeling om zo'n penslap in stukjes te knippen, hij moet scheuren , tandjes poetsen en ontstenen.
Dan kan ik net zo goed commercie  pens  geven, maar dat is zo saai, dat is hier dus ook ....hap slik weg..
:-\
#2406518
Je kan hem niet dwingen. Je kan hem enkel proberen overtuigen.
Als hij nog geen hele grote stukken wil, kan je enkel proberen hem op termijn, en met geduld zover te krijgen.

Eet hij wel graag vleesbot? Geef je dat in grotere stukken? Daar kunnen ze ook even op knagen en dat reinigt ook al mooi. Zolang hij niets anders wil, kan dat al iets helpen. 
En een gedroogde pullepees of iets dergelijk?
Door Rusty2010
#2406761
pearlsofpassion schreef: Je kan hem niet dwingen. Je kan hem enkel proberen overtuigen.
Als hij nog geen hele grote stukken wil, kan je enkel proberen hem op termijn, en met geduld zover te krijgen.

Eet hij wel graag vleesbot? Geef je dat in grotere stukken? Daar kunnen ze ook even op knagen en dat reinigt ook al mooi. Zolang hij niets anders wil, kan dat al iets helpen. 
En een gedroogde pullepees of iets dergelijk?
Hij eet wel graag vleesbot, geitenek, schapenek, lamsribbetjes, etc.
Eet ie helemaal op.
Maar makreel hetzelfde, likt er aan en haalt zijn neus op.
Knip ik het in stukken, eet meneer het met schub en graat op.
Hij krijgt af en toe rauwe gewassen kalfspees, daar wil nog wel eens op gekauwd worden maar niet altijd.
:D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door