Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tycolaika
#2405461
hier krijgen ze 1 x in de week zalm
en nooit problemen gehad
ze krijgen de zalm in de hoeveelheid dat hun portie per dag normaal is qua gewicht
nu heeft zena al 2 x op rij gespuugd ?
hoe kan dit ?
is de zalm niet meer goed ?
Door TMG1961
#2405513
Volgens mij ruik je het echt wel als zalm niet meer goed is. Wat krijgt ze..kop of lijf?
Pixie krijgt 1 zalmkop per week, ik kijk niet hoeveel die weegt, gewoon 1 kop en de dagelijkse hoeveelheid spiervlees krijgt ze dan 's avonds met groentenmix.
Door Jump
#2405515
Zijn het zalmlijven?Soms zijn de graten wel heel lang en hard,daar gaat Fee ook van spugen.
Ik knip ze dan even in met de snoeischaar,dan gaat het wel goed.
Bliss krijgt de zalmkop,die heeft nergens last van.
Door tycolaika
#2405526
TMG1961 schreef: Volgens mij ruik je het echt wel als zalm niet meer goed is. Wat krijgt ze..kop of lijf?
Pixie krijgt 1 zalmkop per week, ik kijk niet hoeveel die weegt, gewoon 1 kop en de dagelijkse hoeveelheid spiervlees krijgt ze dan 's avonds met groentenmix.
koppen , maar ook soms lijf , en voor mij ruikt het niet slecht. het komt uit de vriezer en voer het zodra het ontdooit is :P
Door Eira
#2405559
Eira kan niet tegen zalmkop, ooit eentje gegeven en binnen een uur had ze witte diarree en voelde zich duidelijk niet zo lekker. Zalmlijf gaat hier wel goed. Ze vindt het alleen lastig eten want het glibbert en eten dat tegen je pootjes aankomt is jakkie bah ::), dus ik maak nu vismix van 3 of 4 soorten vis en dat gaat schoon op met een beetje vleesbot er bij. Maar misschien dat Zena ook niet zo goed tegen zalmkop kan?
Door nienk
#2405637
Reus heeft een tijd lang zalm heel goed gegeten, en opeens ging het niet meer, 2 keer achter elkaar heel snel na het eten hele vieze diaree die hij ook echt niet op kan houden. na dus 2 keer een ondergescheten bench en een hele zielige hond krijgt hij nu sardientjes ipv zalm. wel idioot dat hij er zo ineens niet meer tegen kon, maar ja, daar doe je niks aan.
Door wijkje
#2407078
Ik zou overwegen om het te verdelen over meerdere dagen..Als ik hier Zora complete zalmmaaltijd geef dan gaat ze gegarandeerd spugen. Mixen is helemaal drama, zalmlijven gaat soms goed, soms ook niet..
De andere dames hebben daar geen last van. .Dus hier krijgen zalm verdeeld over meerdere dagen.. Dan weet ik zeker dat het goed gaat bij Zora.
Door nienk
#2408284
tycolaika schreef: ik denk dat ik de zalm ga afschaffen en sardien ga voeren. ze spuugt niet alleen , maar is ook extreem aan de diaree  :-\
van die vieze oker kleurige stink derrie?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door